Gjest -også mamma Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt perleforheng, som du henger i døråpning istedet for å bruke dører. Håper jeg forklarer så du skjønner hva jeg mener. Jeg skulle så VEldig gjerne hatt noen i pastellfarger..... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Det før du kjøpt på Mique-butikkene... I plast og "tre".. En del fine der. Noen litt glorete og andre enkle. 0 Siter
Gjest -også mamma Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Det før du kjøpt på Mique-butikkene... I plast og "tre".. En del fine der. Noen litt glorete og andre enkle. Skal være på barnerom. glorete er bra!!!! takker. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Skal være på barnerom. glorete er bra!!!! takker. Aha, har du også et barn som eeeelsker farger? Ingrid ønsket seg blomster til familieselskapet i forbindelse med 5årsdagen sin...med "masse masse vakre, lyse farger!". Hun fikk en flott bukett med mange farger, kanskje litt utradisjonell, men hun sukket henført da hun fikk se den. "Takk mamma...å, takk for presangen! Blomstene, altså. De var kjempevakre!" he he 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Aha, har du også et barn som eeeelsker farger? Ingrid ønsket seg blomster til familieselskapet i forbindelse med 5årsdagen sin...med "masse masse vakre, lyse farger!". Hun fikk en flott bukett med mange farger, kanskje litt utradisjonell, men hun sukket henført da hun fikk se den. "Takk mamma...å, takk for presangen! Blomstene, altså. De var kjempevakre!" he he Så morsomt da.Begynte straks å tenke på tantes brune perleforheng fra 70-tallet.Umulige å glemme. 0 Siter
Gjest -også mamma Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Aha, har du også et barn som eeeelsker farger? Ingrid ønsket seg blomster til familieselskapet i forbindelse med 5årsdagen sin...med "masse masse vakre, lyse farger!". Hun fikk en flott bukett med mange farger, kanskje litt utradisjonell, men hun sukket henført da hun fikk se den. "Takk mamma...å, takk for presangen! Blomstene, altså. De var kjempevakre!" he he Jeg har en datter som er helt forgapt i rosa og lilla og alle andre pastellfarger for de er så _vakre_ altså.... Så nå må jeg bare finne en mique-butikk i min nærhet.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.