Gå til innhold

perleforheng

Anbefalte innlegg

Gjest -også mamma
Skrevet

Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt perleforheng, som du henger i døråpning istedet for å bruke dører.

Håper jeg forklarer så du skjønner hva jeg mener.

Jeg skulle så VEldig gjerne hatt noen i pastellfarger.....

Fortsetter under...

Gjest Pricilla
Skrevet

Det før du kjøpt på Mique-butikkene... I plast og "tre".. En del fine der. Noen litt glorete og andre enkle.

Gjest -også mamma
Skrevet

Det før du kjøpt på Mique-butikkene... I plast og "tre".. En del fine der. Noen litt glorete og andre enkle.

Skal være på barnerom. glorete er bra!!!!

takker.

Skrevet

Skal være på barnerom. glorete er bra!!!!

takker.

Aha, har du også et barn som eeeelsker farger? ;)

Ingrid ønsket seg blomster til familieselskapet i forbindelse med 5årsdagen sin...med "masse masse vakre, lyse farger!".

:) Hun fikk en flott bukett med mange farger, kanskje litt utradisjonell, men hun sukket henført da hun fikk se den. "Takk mamma...å, takk for presangen! Blomstene, altså. De var kjempevakre!"

he he

Bugge1365380662
Skrevet

Ingrid ønsket seg blomster til familieselskapet i forbindelse med 5årsdagen sin...med "masse masse vakre, lyse farger!".

:) Hun fikk en flott bukett med mange farger, kanskje litt utradisjonell, men hun sukket henført da hun fikk se den. "Takk mamma...å, takk for presangen! Blomstene, altså. De var kjempevakre!"

he he

Så morsomt da.Begynte straks å tenke på tantes brune perleforheng fra 70-tallet.Umulige å glemme.

Gjest -også mamma
Skrevet

he he

Jeg har en datter som er helt forgapt i rosa og lilla og alle andre pastellfarger for de er så _vakre_ altså.... Så nå må jeg bare finne en mique-butikk i min nærhet....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...