Gå til innhold

Han sier ikke....

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg elsker deg

Da vi ble sammen var jeg den mest skeptiske, tror jeg var den første som sa jeg var glad i da, men da bare som venner. Han sa det tilbake til meg, etter en stund ble vi sammen, han sa han elsket meg, og da han sa det for andre gang sa jeg det tilbake.

Jeg har alltid vært den av oss som sier det oftest, men han har litt problemer med å utrykke følesene sine, vil ikke si det for ofte og kun når han mener det. Det siste er jeg helt enig i!

For et halv år siden hadde vi en krise, han sluttet å si at han var glad i meg, tilslutt tvang jeg ut av han at han ikke følte seg forelsket lengre. Vi jobbet med problemene, det ble nesten brudd, men vi holdt ut! Nå er han forelsket igjen og har begynt å si at han er glad i meg igjen. (han var visst glad i meg hele tiden, egentlig, men ikke forelsket og klarte ikke å si at han var glad i meg til meg)...

Så nå har det altså gått et halvt år siden han sa at han elsket meg sist, det synest jeg er veldig lenge. Egentlig er det helt grusomt for meg, for jeg har vet veldig behov for å føle meg elsket og likt, Han skal helst si det og vise det hele tiden, men det gjør han jo ikke, for han klarer ikke.

Jeg spurte han for noen dager siden om han elsket meg? Han svarte ja, så spurte jeg hvorfor han ikke kunne si det da?

Det visste han ikke, så gadd han ikke snakke/tenke mer på det.

Skal jeg liksom gå rundt i all evighet uten å bli fortalt at han elsker meg?

Han sier jeg må komme meg ut av de amerikanske såpeoperane, man sier det ikke til hværandre hele tiden, men det har jo gått et halvt år!

Jeg vil gjærne høre deres mening om råd om saken, særlig fra dere manlige dolere.

Vi er 20 og 23 btw.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144007-han-sier-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...