Gå til innhold

Levonova/uteblitt mens

Anbefalte innlegg

Gjest Skogshuldra

Jeg har hormonspiralen Levonova og setter vanligvis pris på at den gjør det så menstruasjonen uteblir, og jeg har også lest at hormonivåene er normale likevel.

DOG-i det siste har jeg hatt flere alvorlige humørsvingninger og etter noen dager med pmshumør begynner jeg å blø-det helt utenom den vanlige syklusen. Det jeg lurer på er om det finnes noe som kan sette i gang menstruasjon/blødning hvis det går lenge mellom hver gang? Uten unntak er jeg langt mer rolig og harmonisk om blødningen først setter i gang, ellers virker det til at kroppen gang på gang forsøker å 'sette igang' blødning men at den uteblir, noe som fører til langt flere pmsdager enn jeg setter pris på. Dessuten-når det hele er så uregelmessig kan jeg ikke ta hensyn til at humøret mitt er lavt på grunn av pms, fordi jeg ofte ikke vet det før dagen jeg begynner og blø.(regelmessig syklus er lettere der, man kan sette røde kryss i kalenderen og sørge for å ikke kjøre seg ut etc)

Så-finnes det piller som sørger for blødning uten at man bruker dem for mer enn noen dager?

Mvh

Ustabil Skogshuldra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144019-levonovauteblitt-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...