Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skjebnebarnet...

Jeg har alltid regnet meg som en psykisk stabil og ærlig person.3 år siden ble jeg forelsket i en mann som har sagt at han er en enkemann med 2 barn.Jeg kuttet kontakten etter at ting har visst at han ER GIFT.Men jeg virkelig elsket ham og det er vondt å leve videre med en sånn belastning.Tiden har ikke hjulpet,jeg føler at jeg ødelegger meg selv,men dette må jeg ikke gjøre-jeg har ingen familie og ansvar for 1 barn på 8 år,jeg må leve videre og fungere normalt. Hva kan jeg gjøre med det jeg har opplevd?Jeg klarer ikke å leve med dette og tanken på at jeg ble brukt og mistet barnet da jeg var gravid med ham...Noen gode råd...?Jeg ser at han bruker samme metoder for å lure andre.Har jeg rett for å fortelle andre om dette?Eller blir dette for dumt?Han går på familierådgiving med sin kone etter at tidligere elskerinne har ringt til henne,men samtidig sjekker noen jeg kjenner.Jeg skal ikke ringe hans kone,de har 4(5)barn og mulig rådgiving hjelper dem å beholde familien for barnas skyld.Men jeg virkelig synes synd på hans kone og meg selv...Livet er mørkt, om jeg ikke hadde et barn ville ikke leve mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144046-m%C3%A5-leve-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krepsemor

Utrolig råttent gjort!

Forstår at du har det vondt, men du må prøve å tenke positive tanker, og at han ikke er verdt alt det vonde du går igjennom nå.

Jeg syns du skal fortelle den andre damen om hva han holder på med, så slipper iallefall hun å havne i samme situasjon som det du er i nå. På ett eller annet tidspunkt blir sånnt oppdaget.

Lykke til videre - og tenk på den dyrebare skatten du har i din datter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144046-m%C3%A5-leve-videre/#findComment-911264
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...