Gå til innhold

Messenger...ukjent har lagt meg inn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om at xxx (ukjent for meg) hadde lagt meg inn på listen sin osv.

Nå har jeg et ganske så spesielt navn på messenger så jeg synes det er rart hvis noen skal taste feil...

Er det noen måte å bare legge inn folk på i messenger, et sted hvor man kan se alle nickene og plukke ut et eller noe i den duren ?

Hva kan være grunnen til at xxx legger meg inn på listen sin om det ikke er for at vedkommende har tastet feil brukernavn?

:)

Fortsetter under...

Skrevet

Kanskje xxx kjenner deg. Hvorfor ikke spørre?

Har ikke brukt det med så mange ennå, mns...

kun fire venner eller noe deromkring har navnet mitt, og ingen av disse har denne aliasen...

har ikke gitt det ut til noen andre heller...

sikkert bare et feilslag...er nok flere som heter omtrent det samme som meg da sikkert...

Skrevet

Har ikke brukt det med så mange ennå, mns...

kun fire venner eller noe deromkring har navnet mitt, og ingen av disse har denne aliasen...

har ikke gitt det ut til noen andre heller...

sikkert bare et feilslag...er nok flere som heter omtrent det samme som meg da sikkert...

Så du snakker ikke med personen engang?

Jeg er så nysgjerrig at jeg ville spurt.

Skrevet

Dette ordner du lett opp i, gå til Verktøy -> Alternativer og velg fanen "Personvern" . Da krysser du av for "Bare personer i tillatelseslisten min kan se statusen min og sende meldinger til meg".

Dersom du har denne ukjente personen på tillatelseslista di, flytter du han over på blokkeringslista med knappen Blokker>>

Da vil det ikkje spille nokon rolle om du er på vedkommande si liste eller ei, for han vil likevel ikkje sjå deg online, og vil ikkje kunne sende deg meldingar.

Annonse

Skrevet

Dette ordner du lett opp i, gå til Verktøy -> Alternativer og velg fanen "Personvern" . Da krysser du av for "Bare personer i tillatelseslisten min kan se statusen min og sende meldinger til meg".

Dersom du har denne ukjente personen på tillatelseslista di, flytter du han over på blokkeringslista med knappen Blokker>>

Da vil det ikkje spille nokon rolle om du er på vedkommande si liste eller ei, for han vil likevel ikkje sjå deg online, og vil ikkje kunne sende deg meldingar.

Tusen takk Zarine...

Jeg klarer å blokkere personen osv. men jeg lurte mest på hvordan han har fått "plukket" meg opp...men det er vel noen med ala navn som meg han skulle hatt kanskje...

Han har foresten msn. adresse...det har jeg ikke sett fø[email protected]...

Skrevet

Så du snakker ikke med personen engang?

Jeg er så nysgjerrig at jeg ville spurt.

Har ikke gitt klarsignal til at han kan "se"meg...og ikke sakt ja til at han skal legges i min liste...(bare trykker vekk boksen hver gang)

Men sendte ham en mail i sta...så da får vi se...

Skrevet

Har ikke gitt klarsignal til at han kan "se"meg...og ikke sakt ja til at han skal legges i min liste...(bare trykker vekk boksen hver gang)

Men sendte ham en mail i sta...så da får vi se...

Du har ikke en msn-profil slik at han har klart å søke deg opp da?

Når du er inne på msn så finner du søk-funksjonen på Kontakter - Søk etter kontakter.

En del legger inn fullt navn, bilde, eller interesser og da kan man søke opp de man kjenner eller ukjente som man vil bli kjent med.

Skrevet

Du har ikke en msn-profil slik at han har klart å søke deg opp da?

Når du er inne på msn så finner du søk-funksjonen på Kontakter - Søk etter kontakter.

En del legger inn fullt navn, bilde, eller interesser og da kan man søke opp de man kjenner eller ukjente som man vil bli kjent med.

Tror jeg la inn enkelte ting...uten bilde ol...på en msn profil en gang...

Har prøvd å finne den frem igjen for å se (lage/endre profil), men får bare frem et sted jeg må sette inn navnet mitt og da kommer opp at navnet er opptatt (av meg)

Så da kommer jeg liksom ikke lenger...

Tror ikke jeg satt inn noe spennende på profilen, men det kan jo være sånn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...