browneyes1365380642 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er det noen som har gode råd/ erfaringer for å komme over kjærlighetssorg? Jeg har akkurat hatt et samlivsbrudd med han jeg trudde jeg kom til å leve sammen med for resten av livet "snufs" vi var sammen i 3 år. Nå har jeg flytta ut, fått meg nytt sted og bo, men dagene blir forferdelig laange og det er lett for å bli til at jeg sturer, tenker over hva som gikk galt og savner han masse. Det er ikke bedre at vi på en måte er i samme familie ( mora mi er sammen med faren hans, vi er på en måte stesøsken. møttes for ca. 5 år siden, så vi er ikke oppvokst sammen...)men jeg vil jo bli nødt til å se han om jeg vil eller ikke i forbindelse med bursdager, høytider osv.... Det å se han med en ny dame kommer til å knuse meg totalt,,, han vil vi skal være venner, men det er så vanskelig for meg når jeg har alle disse følelsene for han.... Har mest lyst å kaste meg rundt halsen hans og holde rundt han..... Vi hadde det jo så fint... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144111-kj%C3%A6rlighetssorg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girlie22 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 du kommer garantert til å mislike det svaret her, men det blir bedre etter hvert. Jeg satt inne og stura i to måneder etter at det ble slutt med eksen min, men jeg vet ikke om det var så veldig lurt. Tok meg nesten et år å komme over han, og jeg flytta fra byen etter et halvt år, og litt sårt kan det være ennå. Synes det fungerte godt for meg å komme meg ut. sykle turer med venninner, gå på byen og flørte litt når det begynte å føles greit igjen. Men jeg synes du har lov til å være litt snill med deg selv jeg, men ikke såpass at du blir helt asosial. Du får vel bare tenke litt at det kommer et liv etter den kjærlighetssorgen her også... Lykke til.. Føler med deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144111-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-911322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarrga Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 For meg har det nå gått over et halvt år, og det er like vondt. Har aldri fått "closure". Hvis dere kan snakke ut, så kanskje det kan gjøre det lettere. Så du i det minste skjønner hvorfor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144111-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-911770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakktrekk Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Føler med deg, selv om jeg aldri har opplevd det samme. Men, jeg er enig med tarrga om at det sannsynligvis er viktig å snakke sammen og få en "closure" på forholdet. Har ei venninne som ikke fikk snakket med sin samboer gjennom 5 år og hun slet lenge - mest pga det. Så noen gode råd har jeg dessverre ikke utenom det... Lykke til videre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144111-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-911912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
coxx Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ja alle opplever kjærlighetssorg til tider. Prøv iallefall å ikke dyrke den. Jeg tenkte slik da jeg hadde kjærlighetssorg for tre mnd siden- at jeg vil ikke være medlem av en klubb som ikke vil ha meg som medlem :-) Trodde aldri sorgen skulle ta slutt. Spiste ikke, og gråt for et godt ord. Nå gikk det veldig fort over for min del, jeg møtte en ny etter tre uker. Kanskje dette var en måte å rømme fra sorgen? Men jeg er iallefall lykkelig nå. Tror ikke det er noe som heter -klar- for et nytt forhold. Treffer du en du liker er du klar. Hvis ikke du liker han, eller noen, er du heller ikke klar... vel dette var litt på siden :-) Les på internett. Det var en ok side- søk på kjærlighetssorg. Dikt og masse stoff om det å ha kjærl sorg. Det hjelper å vite at du har det normalt. At dette er endel av prosessen du må igjen. Og du kommer igjennom det! Og da som en sterkere person. Du vil ha mer erfaringer med deg på resten av veien. Og kasnkje, når du sitter i armkroken til en du elsker, vil du sende en takk til eksen din. - takk for at det ble slutt mellom dere, og dermed gav deg sjansen til å treffe den du sitter med da :-) Lykke til, det blir bedre for hver dag !! Lover! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144111-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-912170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarrga Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja alle opplever kjærlighetssorg til tider. Prøv iallefall å ikke dyrke den. Jeg tenkte slik da jeg hadde kjærlighetssorg for tre mnd siden- at jeg vil ikke være medlem av en klubb som ikke vil ha meg som medlem :-) Trodde aldri sorgen skulle ta slutt. Spiste ikke, og gråt for et godt ord. Nå gikk det veldig fort over for min del, jeg møtte en ny etter tre uker. Kanskje dette var en måte å rømme fra sorgen? Men jeg er iallefall lykkelig nå. Tror ikke det er noe som heter -klar- for et nytt forhold. Treffer du en du liker er du klar. Hvis ikke du liker han, eller noen, er du heller ikke klar... vel dette var litt på siden :-) Les på internett. Det var en ok side- søk på kjærlighetssorg. Dikt og masse stoff om det å ha kjærl sorg. Det hjelper å vite at du har det normalt. At dette er endel av prosessen du må igjen. Og du kommer igjennom det! Og da som en sterkere person. Du vil ha mer erfaringer med deg på resten av veien. Og kasnkje, når du sitter i armkroken til en du elsker, vil du sende en takk til eksen din. - takk for at det ble slutt mellom dere, og dermed gav deg sjansen til å treffe den du sitter med da :-) Lykke til, det blir bedre for hver dag !! Lover! Hvordan greide du å treffe en ny en etter bare 3 uker? Ingen interesserer meg. Men så har jeg heller ikke fått closure som sagt, og det er vel lite sannsynlig at det er hans "fantastiske" personlighet e.l. jeg savner, mer det å få snakket ut og høre at han er lei seg for det han gjorde før jeg gjorde det slutt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144111-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-912926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.