Gå til innhold

Bekkensmerter med hormonspiral

Anbefalte innlegg

Er 33 år. Var plaget med bekkenløsning i mine to siste svangerskap. Nå er det gått 7 mndr. siden fødsel.Ble bare bedre og bedre ettersom tiden gikk. Kunne trene uten noe problem. Lykkelig var jeg for at dette var over.

Fikk for 3 mndr. siden innsatt hormonspiral, noe som har gått greit. Men for en liten tid tilbake begynner noen vonde smerter i symfysen og komme tilbake. Akk og ve, tenkte jeg. I dag var jeg på 3mndr.s.kontroll. Jeg tok opp dette med legen min.

Mitt spørsmål er enkelt og greit: Kan hormonene i Levonova påvirke meg, slik at jeg får disse bekkensmertene? Legen min hadde ikke hørt om dette før, men var meget intressert i tilbakemelding fra meg. Jeg hadde jo tross alt vært bra i flere mndr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14415-bekkensmerter-med-hormonspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg har ikke hørt om en slik assosiasjon før, men foreslår at du fjerner spiralen for en tre måneders periode og ser om du får det bedre. Hvis det ikke har noen effekt, kan du sette inn ny hormonspiral. Det er mulig du kan få leverandøren, Schering, til å erstatte spiralen hvis du gjør et slikt forsøk. Da må din lege innsende pakningen fra den nye spiral for å få den erstattet. Gi tilbakemelding så vi kan få mer erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...