Gjest Lærerstudent Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Jeg trenger noen fine barnedikt. Har prøvd å søke på nette, men finner ingen som jeg liker. Fordel om forfatteren er kjent. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Oskar Stein Bjørlykke - Per Olav Kaldestad - Ragnar Hovland. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Oskar Stein Bjørlykke - Per Olav Kaldestad - Ragnar Hovland. P.S Marit Tusvik - Sissel Solbjørg Bjugn - Annie Riis - Hans Sande. Også har du selvsagt fra før Inger Hagerup og André Bjerke. D.S 0 Siter
Gjest Lærerstudent Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 P.S Marit Tusvik - Sissel Solbjørg Bjugn - Annie Riis - Hans Sande. Også har du selvsagt fra før Inger Hagerup og André Bjerke. D.S takk for svar! Får prøve å søke på de. Tar gjerne imot dikt også. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 takk for svar! Får prøve å søke på de. Tar gjerne imot dikt også. du finner sikkert "den store diktboka" eller noe sånt (husker ikke exaxt, samme serie som 'den store XXX' osv) på biblioteket. masse bra inger hagerup, hvis det ikke er for gammelt 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Mener du dikt _om_ barn, eller dikt _for_ barn? Og hvilken aldersgruppe er de evt til? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 takk for svar! Får prøve å søke på de. Tar gjerne imot dikt også. Mustafas kiosk 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Mustafas kiosk Åh, den er så BRA! ;oD 0 Siter
Gjest barnedikt Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Solen skinner Varm og gul Skyene danser lett Hvite sukkerputer... Jeg ligger på ryggen i gresset Blir nesten svimmel Gresset kiler tærne mine Solen stikker forsiktig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.