Gjest bekymra jente Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kanskje et litt vel intimt spørsmål, men jeg setter stor pris på dem som svarer.... saken er den at jeg er ei 20 år gammel jente som endelig har funnet meg kjæreste. han er 26, så det blir selvsagt naturlig for oss å ha sex. men jeg er jomfru, og har ikke en gang turt å fortelle ham det. syntes liksom det er litt pinlig.... er det 'teit' av meg å spørre ham om hvor mange han har hatt? og så over til hovedsspørsmålet: hvordan var DIN første gang? (jenter altså) jeg gruer meg sånn, har lest og hørt at det er kjempevondt første gang, man revner og blør og kan ikke nyte samleiet i det hele tatt. huff, gruer meg... men nytter jo ikke å utsette det heller, -for jeg VIL jo gjerne.... og til gutter som har hatt sex med ei jente som var jomfru, hvordan opplevde du det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144191-f%C3%B8rste-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g74 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Min første gang - vel, var 19 og ville bare bli ferdig med hele jomfrudommen. Lå med en gutt jeg kjente etter en fest, var ikke noe godt, men ikke direkte vondt, revnet ikke, ikke blod el.l. Ingen følelser med i bildet, jeg var bare glad etterpå for at jeg også hadde "gjort det"... Uansett er det ikke noe å grue seg til. God sex har jeg heldigvis hatt mye av i årene som fulgte 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144191-f%C3%B8rste-gang/#findComment-911804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
civsec Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Heisann... Jeg er en gutt, men vil forsøke å svare deg så godt jeg kan.... For det første, synes du skal være kjempestolt av at du enda er jomfru! JEG var selv jomfru fram til fylte 19 år... Det at du har blitt sammen med en gutt på 26 vil ikke dermed si at du skal ha sex med han... Jeg vil si at du først kjenner og eventuelt utvikler følelser for han, og ser om dette kan bli noe mer... Tror at for den gutten som får deg (som da forhåpentligvis enda er jomfru), så kommer han til å være kjempestolt av deg! For mange gutter er det ikke slik at "ho må jeg få til sengs raskt, siden vi nå er sammen) Jeg har hatt kun 1 jente før henne jeg har nå(og vi har av naturlige grunner ikke truffet hverandre på en GOD stund-men jeg tenker ikke å få meg et "dypp" for det om... Jeg venter til vi treffes igjen-forhåpentligvis om ikke lenge nå.... ) MYE BEDRE med sex når man har utviklet dype ekte følelser for personen, og kan se denne i øynene under akten og se nytelsen og følelsene hos partneren... Og si forskjellige følelsesmessige ting... Så neste ting... Jeg har selv ikke hatt sex med ei jomfru, men jeg tenker heller ikke sånn "huff ho har hatt mange flere enn meg, jeg må ta henne igjen så vi har like mange" eller noe i den duren... Noen har det godt første gangen det skjer, andre har det mindre godt... Jeg vil komme med et forslag til deg, nemlig at første gangen - når du er helt sikker på at du vil gjennomføre dette, så er det du som har kontrollen... Si at du vil styre dette, slik at det ikke skal gjøre vondt... Forslag: Gutten ligge på rygg, du sette deg over han og la ting skje etter hva du føler og vil... DU må hvertfall ikke føle deg presset til dette, DA vil du få en negativ opplevelse av din første gang... LYKKE TIL! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144191-f%C3%B8rste-gang/#findComment-911806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvis du ikke vil risikere å bki sjalu på ekser, så ikke spør hvor mange han har hatt.. Kanskje er det "bare" 2, kanskje sier han 15.. vil du vite det? Min første gang.. tja, vi var begge jomfruer, så det var klønete greier! Jeg var ikke engang fylt 16, så det sier seg selv at det ikke er noe stort minne for meg.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144191-f%C3%B8rste-gang/#findComment-912458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bekymra jente Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Heisann... Jeg er en gutt, men vil forsøke å svare deg så godt jeg kan.... For det første, synes du skal være kjempestolt av at du enda er jomfru! JEG var selv jomfru fram til fylte 19 år... Det at du har blitt sammen med en gutt på 26 vil ikke dermed si at du skal ha sex med han... Jeg vil si at du først kjenner og eventuelt utvikler følelser for han, og ser om dette kan bli noe mer... Tror at for den gutten som får deg (som da forhåpentligvis enda er jomfru), så kommer han til å være kjempestolt av deg! For mange gutter er det ikke slik at "ho må jeg få til sengs raskt, siden vi nå er sammen) Jeg har hatt kun 1 jente før henne jeg har nå(og vi har av naturlige grunner ikke truffet hverandre på en GOD stund-men jeg tenker ikke å få meg et "dypp" for det om... Jeg venter til vi treffes igjen-forhåpentligvis om ikke lenge nå.... ) MYE BEDRE med sex når man har utviklet dype ekte følelser for personen, og kan se denne i øynene under akten og se nytelsen og følelsene hos partneren... Og si forskjellige følelsesmessige ting... Så neste ting... Jeg har selv ikke hatt sex med ei jomfru, men jeg tenker heller ikke sånn "huff ho har hatt mange flere enn meg, jeg må ta henne igjen så vi har like mange" eller noe i den duren... Noen har det godt første gangen det skjer, andre har det mindre godt... Jeg vil komme med et forslag til deg, nemlig at første gangen - når du er helt sikker på at du vil gjennomføre dette, så er det du som har kontrollen... Si at du vil styre dette, slik at det ikke skal gjøre vondt... Forslag: Gutten ligge på rygg, du sette deg over han og la ting skje etter hva du føler og vil... DU må hvertfall ikke føle deg presset til dette, DA vil du få en negativ opplevelse av din første gang... LYKKE TIL! Takker for langt og beroligende svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144191-f%C3%B8rste-gang/#findComment-912622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det var ingen flott opplevelse, men det gjorde ikke vondt i det hele tatt. Jeg var da 15. Det hele var vel egentlig ganske klønete. Jeg synes du bør fortelle han det først slik at han kan ta litt ekstra hensyn. Lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144191-f%C3%B8rste-gang/#findComment-913756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bravura Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Du revner nok ikke, i alle fall ikke noen annen del av deg enn jomfruhinnen og den skal jo bort Første gang varierer veldig fra person til person. Noen har en standhaftig jomfruhinne, andre har mistet den før de prøver seg på det første samleiet. Min var ganske så sta og jeg og kjæresten (jeg var bare tretten) måtte prøve flere ganger. Jeg skulle ønske jeg hadde ventet, men det var på ingen måte en grusom opplevelse. Man må nesten bare bite tennene sammen og hoppe i det. Og jeg kan tenke meg det er mye bedre om man er gammel nok til å vite hva man gjør, pluss har en fast kjæreste som man er glad i. Ikke vær redd for å fortelle han at du er jomfru, jeg har til dags dato ikke hørt en normal, fornuftig mann si at han ser på det som en negativ ting. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144191-f%C3%B8rste-gang/#findComment-913985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.