Gå til innhold

Vurdering

Gjest usikker på forholdet

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på forholdet

Hei.

Hvis det er mye frem og tilbake i et forhold. Man finner mange positive og negative sider ved sin partner. Derfor blir man usikker på hva man skal gjøre.

Skal man bli i forholdet eller ikke.

Jeg bare lurer på om et slik "avventende" forhold vil mislykkes etterhvert? Er de forholdene hvor man føler at alt er bra og man føler positivitet hele tiden, de beste forholdene som vil vare?

Erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144211-vurdering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Ingen er perfekte! Du vil alltid finne negative sider ved en partner.. Hvor negative de er har innvirkning på om du bør gå eller ikke. Hvordan negative sider mener du?

jeg synes absolutt min samboers negative sider (som jeg sjelden ser noe til, og som er mindre betydningsfulle) ikke kan måles i mot hans positive sider som det er langt flere av.

Er det nagative sider som vold, narkotika, sterke psykiske problemer, utroskap, går ikke an å prate til fornuft med, er umulig å diskutere med osv. så kan det være grunner til å gå.

Hva legger du mest merke til? Hans negative eller positive sider? Gleder hans positive sider mer enn hans negative sider irriterer? Kan du unngå å henge deg opp i hans nagative sider og akseptere at de er der?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144211-vurdering/#findComment-912018
Del på andre sider

Gjest girlie22

Ingen er perfekte! Du vil alltid finne negative sider ved en partner.. Hvor negative de er har innvirkning på om du bør gå eller ikke. Hvordan negative sider mener du?

jeg synes absolutt min samboers negative sider (som jeg sjelden ser noe til, og som er mindre betydningsfulle) ikke kan måles i mot hans positive sider som det er langt flere av.

Er det nagative sider som vold, narkotika, sterke psykiske problemer, utroskap, går ikke an å prate til fornuft med, er umulig å diskutere med osv. så kan det være grunner til å gå.

Hva legger du mest merke til? Hans negative eller positive sider? Gleder hans positive sider mer enn hans negative sider irriterer? Kan du unngå å henge deg opp i hans nagative sider og akseptere at de er der?

enig med deg. blir litt å finne ut hva du kan leve med, og hvilke positive sider du forventer at den andre skal ha for at du vil være sammen med kjæresten din. Men fungerer det egentlig sånn? I perioder ser jeg litt i overkant av dårlige sider hos kjæresten min, men ofte vet jeg at det er jeg som er sliten og utålmodig da. Andre ganger er alt perfekt. Og uansett vet jeg hva jeg føler for han når jeg bar får tenkt meg om. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144211-vurdering/#findComment-912265
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...