Gå til innhold

hvilke kriterier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. At begge ønsker det :)

2. At man har fremtidsplaner og visjoner som stemmer overens

3. At man har et godt vennskap

4. At man har felles interesser og verdier

5. At man er innstilt på å være trofast, ærlig og åpen, og ikke er redd for å snakke om problemer som garantert dukker opp

6. At man innser at den andre antakelig har sider ved seg som ikke er så synlige NÅ... Og at man er innstilt på å "tåle" dem når de kommer for en dag.

7. At man har realistiske forventninger - altså at man innser at selv om man er aldri så forelsket NÅ, kommer det en tid da ting går litt i bølgedaler

8. At man kan samarbeide

9. At man har tillit til hverandre

10. At man respekterer hverandre

For eksempel :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144212-hvilke-kriterier/#findComment-911980
Del på andre sider

skorpionfisken

5. At man er innstilt på å være trofast, ærlig og åpen, og ikke er redd for å snakke om problemer som garantert dukker opp

6. At man innser at den andre antakelig har sider ved seg som ikke er så synlige NÅ... Og at man er innstilt på å "tåle" dem når de kommer for en dag.

7. At man har realistiske forventninger - altså at man innser at selv om man er aldri så forelsket NÅ, kommer det en tid da ting går litt i bølgedaler

8. At man kan samarbeide

Du glemte det viktigste.

At man tenner på hverandre og er så forelsket at man vil være sammen alltid, helst.

At han synes at hun er fantastisk, og at hun synes at han er fantastisk.

At de ikke kunne tenke seg å leve hver for seg....

Man skal ikke ha bare fornuft i et forhold heller da. Det kan fort bli kjedelig det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144212-hvilke-kriterier/#findComment-912004
Del på andre sider

Du glemte det viktigste.

At man tenner på hverandre og er så forelsket at man vil være sammen alltid, helst.

At han synes at hun er fantastisk, og at hun synes at han er fantastisk.

At de ikke kunne tenke seg å leve hver for seg....

Man skal ikke ha bare fornuft i et forhold heller da. Det kan fort bli kjedelig det.

Som jeg skrev; 1. At begge ønsker det (og da mente jeg selvsagt at begge var forelsket og hadde LYST til å være sammen).

Men ok - så klart man må være stormforelsket og ha 100% lyst til å være sammen med den andre :) Og er man forelsket, er man som regel råtent ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144212-hvilke-kriterier/#findComment-912009
Del på andre sider

Gjest soldier

8. At man kan samarbeide

At begge har like fremtidsplaner syns jeg ikke er noe kriterium på det tidspunktet man innleder et forhold. Veien blir gjerne til mens man går.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144212-hvilke-kriterier/#findComment-912022
Del på andre sider

Annonse

Gjest girlie22

for meg er det først og fremst det at jeg er tiltrukket av personen, og at magefølelsen stemmer når jeg tenker på åssen vi kan få det i framtida. Altså at jeg føler at vi er enige om hvor seriøst forholdet skal være, at vi kan snakke sammen og ha det gøy sammen... Men jeg er jo bare småjenta.. Tenker ikke fullt så langt som til giftemål og unger før jeg har vært sammen med en fyr i godt et år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144212-hvilke-kriterier/#findComment-912262
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...