Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min penis er formet som en S sett fra siden, dvs den peker mot magen først helt til penishodet, som peker rett frem. Vet det er mange som har skrevet om det samme før meg men jeg tror i mitt tilfelle grunnen er at legene var spesielt grådige ved min omskjæring som liten. At det ikke er nok hud til at den kan strekke seg helt ut. Det er ikke ubhagelig og jeg har heller ikke hatt noen problemer ved samleie verre enn problemer med innføring av penisen i enkelte stillinger. Alikevel skulle jeg gjerne ha ordnet på det. Det jeg lurer på er derfor om det kan la seg gjøre, og isåfall om det finnes enklere måter enn hudtransplantasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144254-s-formet-penis-etter-omskj%C3%A6ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Det er da vel ikke irrelevant for forumet så lenge jeg deltar i forumet og det er dette jeg lurer på. Jeg tolker svaret som at dere ikke vet. Det er lov å si det!

Det er da vel ikke irrelevant for forumet så lenge jeg deltar i forumet og det er dette jeg lurer på. Jeg tolker svaret som at dere ikke vet. Det er lov å si det!

Hei S-snake.

Det hun mener med irrelevant spørsmål er nok at ditt problem ikke hører hjemme under "seksualitet".

Prøv under en annen kategori som kan passe problemet ditt bedre så kanskje du får svar.

Lykke til.

:)

Skjønner du er irritert på svaret - det kunne vært formulert en del bedre.

Poenget er at "sexperten" i dette forumet er ekspert på sex - og det handler om følelser (hva man blir kåt av osv).

Det som er problemet ditt denne gangen handler om kropp og "sykdom" (vel - i hvert fall noe du plages med med penisen din). Da er forumet "Urinveier" eller "Allmennmedisin" det riktige forumet i dette tilfellet. Der er jeg siker på at ekspertene vet hva du evt. bør gjøre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...