Gå til innhold

Har andre kuttet ut tv'en denne uka?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg kutter ikke ut noe som helst av slike grunner. Jeg klarer selv å kontrollere mengden TV-titting og ser uansett ganske lite på TV.

Vi ser heller ikke mye på tv og har hatt lange tv-frie perioder før også helt av oss selv, men spesielt ungene synes det er ekstra gøy å gjøre det nå når det er en internasjonal kampanje.

Vi ser heller ikke mye på tv og har hatt lange tv-frie perioder før også helt av oss selv, men spesielt ungene synes det er ekstra gøy å gjøre det nå når det er en internasjonal kampanje.

Ja, hvis dere har barn kan jeg jo se poenget (vi er bare to). Skjønt da jeg var liten hadde jeg aldri i verden klart en TV-fri uke, selv om vi bare hadde én kanal. :-)

Annonse

Gjest strandhai

Jeg er altfor avhengig...kunne ikke gå glipp av Mordkommisjonen, Judging Amy, Idol og Stingers...

Men vi har beveget på oss forde, siden vi var i svømmehallen idag.

;)

hmmmmmmm....er det Drammen du kommer fra?

ooops...glemte meg, det kan du ikke svare på...jaja..;-)

Annonse

Gjest TV-less

Har ikke hatt tv siden 13 mars vi! Og får gjort masse på ettermiddagen/kvelden. Lest en del, masse turer, besøkt folk, spilt masse kort, pratet utrolig masse mer enn vanlig... : ) Men må innrømme jeg savner tvn litt da. Vi får ikke inn en eneste kanal, ikke NRK engang! Har ikke antenne på tv´n.

Håper vi får kabel snart da! men TV er en dårlig vane. Man klarer seg utmerket uten. Nyheter finnes også på radio, intenett og aviser. MÅ ikke se de på tv.

Vi ser så lite på TV at det ikke er så mye vits i. For tida har ungene så mange aktiviteter ute (sykling, ballspill etc) at barne-TV blir glemt.

Selv så jeg på "Typisk norsk" i går. Det er et av de få programmene jeg liker, så det ville jeg ikke gå glipp av. Men det går i reprise på tirsdager på NRK2 for de som tar inn det, hos oss er det dårlig mottak på NRK2.

Men jeg forstår godt poenget med å gjøre det når det er en internasjonal kampanje.

Jeg nevnte det forøvrig for min førstefødte, og hun sa hun var villig til å droppe Idol på fredag (!!), men det kan jo ha noe å gjøre med at Maria gikk ut sist...

skorpionfisken

Kutte ut TV????

En HEL uke????

Men skjerm klarer dere dere ikke uten da - sitter jo her alle dere jo....

Til sommeren skal vi på hytta. Den ligger på en øy, uten strøm og mobildekning bare på toppen av øya som er 200 meter høy. Vi har fire uker ferie vi. Blir ikke der hele tida da, men har masse helger fra vi setter ut båten nå på lørdag og laaangt utpå høsten.

Har en tenåring som tror at vi ikke er vel bevart. Tenker han får litt mosjon når han må klatre opp på øya for å holde SMS kontakt med kompisene sine...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...