Gå til innhold

Linbukser allerede nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte to linbukser i fjor, og har klart å ødelegge en av favorittbuksene mine (beige cordfløyel)..dermed har jeg stort sett bare olabukser eller svarte bukser igjen. Er det for tidlig å begynne å bruke linbukser nå? Det er jo ingen som bruker det på vinteren, ikke sant..men nå som det begynner å bli varmt og våren er her..

Jeg har ikke sett noen andre med det enda hittil i år, så jeg lurer bare på om det vil være "rart" hvis jeg begynner å gå med det nå!

Jadda...teit spørsmål..men hva annet kan man tenke på, når man sitter hjemme og prøver å skrive eksamensoppgave.. =)

Skrevet

Hva er linbukser?

Bukser laget av stoffet lin... :-)

Skrevet

Bukser laget av stoffet lin... :-)

Er det noen som bruker det da? Husker exen min hadde en lindress engang for ørten år siden.......

Skrevet

Er det noen som bruker det da? Husker exen min hadde en lindress engang for ørten år siden.......

Linbukser og bomullsbukser som ser ut som lin har da vært inn et par sesonger.

Skrevet

Dersom du går med linbukser og varme gensere eller varme jakker vil det bli kaldt, tror jeg.

Kanskje folk bare hadde trodd at du lengtet etter sol og sommer...

c",)

Skrevet

Ja, de er jo rådeilige! Så fremt det ikke er kaldt og surt da :)

Skrevet

Ja, de er jo rådeilige! Så fremt det ikke er kaldt og surt da :)

Uansett, de er sikkert ikke lange nok i beina til meg så jeg bruker stort sett bare dongrybukser som går på tommelengde.

Skrevet

Jeg har en linbukse. :)

Den henger fortsatt i skapet og venter på sommeren.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

kan du ikke ha en tynn strømpebukse/ tights under, så det ikke blåser tvers igjennom? Herregud folk kan da kle seg som de vil, tror du noen vil si: *Giiiid, hun går med LINbukse i april, hun må være teit'?????

...men jeg er jo fra middelalderen.... Uansett, oslofolk er nøyere på hvordan de kler seg enn folk på mindre steder virker det som, særlig oslovest- jeg vet ikke vhor du bor. Jeg er for kles-frihet! Og religionsfrihet. Begge deler så det ikke går ut over andre (sure sokker.....)

Skrevet

kan du ikke ha en tynn strømpebukse/ tights under, så det ikke blåser tvers igjennom? Herregud folk kan da kle seg som de vil, tror du noen vil si: *Giiiid, hun går med LINbukse i april, hun må være teit'?????

...men jeg er jo fra middelalderen.... Uansett, oslofolk er nøyere på hvordan de kler seg enn folk på mindre steder virker det som, særlig oslovest- jeg vet ikke vhor du bor. Jeg er for kles-frihet! Og religionsfrihet. Begge deler så det ikke går ut over andre (sure sokker.....)

Jeg bor på Oslo vest..hehe.. =)

Gjest Terakotta
Skrevet

her i Østfold har de begynt! :-) hehe - - er det så nøye da`? - Vær den første da vel! I helgen hadde vi +20 grader i skyggen - da går man ikke i svarte bukser....

Gjest Terakotta
Skrevet

Hva er linbukser?

Det er sånne som de med penger har - som krøller med STIL, buksene altså..

Ser ut som vevd høy...

Skrevet

Uansett, de er sikkert ikke lange nok i beina til meg så jeg bruker stort sett bare dongrybukser som går på tommelengde.

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_NED_BYX_BYX - side 10 er det en bomulls- (ikke lin) bukse til en rimelig penge, og med lange ben. Det er også noen få andre bukser der med ekstra benlengde.

Jeg tror også at ellos.no har noe tilsvarende, men nettsidene deres er nede nå. Kanskje de har linbukser?

Skrevet

Jeg bor på Oslo vest..hehe.. =)

HEHE...*lol*

Skrevet

Det er sånne som de med penger har - som krøller med STIL, buksene altså..

Ser ut som vevd høy...

"..vevd høy... " *LOL*

De klør iallfall som det!

fuji1365380447
Skrevet

"..vevd høy... " *LOL*

ekte linbukser skal da ikke klø! Det er jo det mykeste og letteste man kan gå med!

Jeg kjøper meg nye linbukeser hvert år (de bli jo litt fort slitt pga stoffet), og så bruker jeg de gamle slitte som "kosebukser"

Skrevet

ekte linbukser skal da ikke klø! Det er jo det mykeste og letteste man kan gå med!

Jeg kjøper meg nye linbukeser hvert år (de bli jo litt fort slitt pga stoffet), og så bruker jeg de gamle slitte som "kosebukser"

men holder de seg pene da? skrukk-på-skrukk? Eller??

Gjest Terakotta
Skrevet

"..vevd høy... " *LOL*

*mimre*

Husker somrene på 70-tallet - på gården til onkelen min i Buvika - kusina mi og jeg skulle alltid ligger over på låven - men sånn utpå natten fikk vi nok - det klør no' aledeles!!!!

fuji1365380447
Skrevet

men holder de seg pene da? skrukk-på-skrukk? Eller??

Lin krøller. Men det gjør ikke noe at lin krøller, for det er fult ut akseptert å gå med litt krøllete linbukser. Det er liksom litt av sjarmen, syntes nå jeg da!

Jeg går i allefall med linbukser på jobb. Men jeg stryker dem når de er nyvasket, eller så blir de så harde. Nystrøkent lin er det beste som finnes! Men de krøller jo med en gang etter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...