Dorthe Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Det er sånne som de med penger har - som krøller med STIL, buksene altså.. Ser ut som vevd høy... Aha, ikke rart at jeg ikke kjenner noen med linbukser da ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 På http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_NED_BYX_BYX - side 10 er det en bomulls- (ikke lin) bukse til en rimelig penge, og med lange ben. Det er også noen få andre bukser der med ekstra benlengde. Jeg tror også at ellos.no har noe tilsvarende, men nettsidene deres er nede nå. Kanskje de har linbukser? Ekstra benlengde er for kort og H&M har sluttet med bukser med 36 tommer i benlengde ( Tror bare det er cgirl som har så lange, slanke bukser og det er også bare dongery og så de tradisjonelle Lewis osv. 0 Siter
soleil Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Aha, ikke rart at jeg ikke kjenner noen med linbukser da ;o) Du kjenner da meg? :-) Mulig det var blanding av lin og bomull, men.. "Vevd høy" Hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Du kjenner da meg? :-) Mulig det var blanding av lin og bomull, men.. "Vevd høy" Hehe Kanskje ikke helt min stil med linbukser ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Jeg har aldri forstått hvorfor det er så nøye her i Norge med klær og farger etter årstider. Er det noen som kan forklare dette fenomenet for meg? 0 Siter
nanna Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Om det er for tidlig med linbukser??? Eh? Tror du folk går rundt og analyserer buksestoff? Hehehe. 0 Siter
nanna Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Er det noen som bruker det da? Husker exen min hadde en lindress engang for ørten år siden....... Klar det er! Følger du ikke med, eller? Classy, vet du. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Ekstra benlengde er for kort og H&M har sluttet med bukser med 36 tommer i benlengde ( Tror bare det er cgirl som har så lange, slanke bukser og det er også bare dongery og så de tradisjonelle Lewis osv. Når ekstra benlengde blir for kort, ja... Jaja, det er ikke akkurat mitt problem... :-) Lykke til i buksejakten! 0 Siter
soleil Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Kanskje ikke helt min stil med linbukser ) Jeg tror du ville vært kul med det . Litt for kaldt for deg nå, tror jeg, men på en sval sommeraften tror jeg det hadde vært midt i blinken. Beige linbukse, en tight svart topp,olajakke om det er kjølig.. sandaler kanskje og et glass rødvin. Jeg ser deg for meg, Dorthe!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Klar det er! Følger du ikke med, eller? Classy, vet du. Det er liksom ikke helt den samme moten her på Løkka skjønner du. Det som er inn nå er 70-tallsklær fra Fretex ) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Jeg har aldri forstått hvorfor det er så nøye her i Norge med klær og farger etter årstider. Er det noen som kan forklare dette fenomenet for meg? Linbukser er tynne, flagrende bukser..som oftest i pastellfarger. Det ser helt tåpelig ut om vinteren. Alle burde kle seg etter sesong. Strømpebukser om sommeren feks, blir helt feil. Men svar på spørsmålet, ja man kan bruke de nå. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Linbukser er tynne, flagrende bukser..som oftest i pastellfarger. Det ser helt tåpelig ut om vinteren. Alle burde kle seg etter sesong. Strømpebukser om sommeren feks, blir helt feil. Men svar på spørsmålet, ja man kan bruke de nå. Strømpebukser om sommeren blir helt feil fordi det er for varmt. Pastellfarger om vinteren??????????? Hvis det er kalt om sommeren pleier jeg å bruke strømpebukser. Jeg forstår fremdeles ikke poenget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.