Gå til innhold

Linbukser allerede nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sånne som de med penger har - som krøller med STIL, buksene altså..

Ser ut som vevd høy...

Aha, ikke rart at jeg ikke kjenner noen med linbukser da ;o)

Skrevet

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_NED_BYX_BYX - side 10 er det en bomulls- (ikke lin) bukse til en rimelig penge, og med lange ben. Det er også noen få andre bukser der med ekstra benlengde.

Jeg tror også at ellos.no har noe tilsvarende, men nettsidene deres er nede nå. Kanskje de har linbukser?

Ekstra benlengde er for kort og H&M har sluttet med bukser med 36 tommer i benlengde :o(

Tror bare det er cgirl som har så lange, slanke bukser og det er også bare dongery og så de tradisjonelle Lewis osv.

Skrevet

Aha, ikke rart at jeg ikke kjenner noen med linbukser da ;o)

Du kjenner da meg? :-)

Mulig det var blanding av lin og bomull, men..

"Vevd høy" Hehe :)

Skrevet

Du kjenner da meg? :-)

Mulig det var blanding av lin og bomull, men..

"Vevd høy" Hehe :)

Kanskje ikke helt min stil med linbukser :o)

Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor det er så nøye her i Norge med klær og farger etter årstider. Er det noen som kan forklare dette fenomenet for meg?

Skrevet

Om det er for tidlig med linbukser??? Eh? Tror du folk går rundt og analyserer buksestoff? Hehehe.

Skrevet

Er det noen som bruker det da? Husker exen min hadde en lindress engang for ørten år siden.......

Klar det er! Følger du ikke med, eller? Classy, vet du.

Skrevet

Ekstra benlengde er for kort og H&M har sluttet med bukser med 36 tommer i benlengde :o(

Tror bare det er cgirl som har så lange, slanke bukser og det er også bare dongery og så de tradisjonelle Lewis osv.

Når ekstra benlengde blir for kort, ja...

Jaja, det er ikke akkurat mitt problem... :-)

Lykke til i buksejakten!

Skrevet

Kanskje ikke helt min stil med linbukser :o)

Jeg tror du ville vært kul med det :).

Litt for kaldt for deg nå, tror jeg, men på en sval sommeraften tror jeg det hadde vært midt i blinken. Beige linbukse, en tight svart topp,olajakke om det er kjølig.. sandaler kanskje og et glass rødvin. Jeg ser deg for meg, Dorthe!! :)

Skrevet

Klar det er! Følger du ikke med, eller? Classy, vet du.

Det er liksom ikke helt den samme moten her på Løkka skjønner du.

Det som er inn nå er 70-tallsklær fra Fretex :o)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor det er så nøye her i Norge med klær og farger etter årstider. Er det noen som kan forklare dette fenomenet for meg?

Linbukser er tynne, flagrende bukser..som oftest i pastellfarger. Det ser helt tåpelig ut om vinteren. Alle burde kle seg etter sesong. Strømpebukser om sommeren feks, blir helt feil.

Men svar på spørsmålet, ja man kan bruke de nå.

Skrevet

Linbukser er tynne, flagrende bukser..som oftest i pastellfarger. Det ser helt tåpelig ut om vinteren. Alle burde kle seg etter sesong. Strømpebukser om sommeren feks, blir helt feil.

Men svar på spørsmålet, ja man kan bruke de nå.

Strømpebukser om sommeren blir helt feil fordi det er for varmt. Pastellfarger om vinteren??????????? Hvis det er kalt om sommeren pleier jeg å bruke strømpebukser.

Jeg forstår fremdeles ikke poenget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...