Gå til innhold

det vanlige temaet.....

Anbefalte innlegg

Gjest sååforelska

Jeg er en gutt på 17 år og jeg er utrolig forelska i en jente som er et år yngre. Vi møttes første gang for en god stund siden og har hatt ganske mye kontakt i ettertid

Det tok ikke lang tid før jeg falt for henne og det virket i begynnelsen som at hun var interessert hun også. Problemet var at vi aldri var sammen alene. Vi var alltid sammen med 3-4 venner, noe som gjorde det vanskelig å snakke direkte til henne.

Etter en lang stund var vi endelig sammen alene. Vi satt lenge og pratet, og jeg var sikker på at det skulle gå riktig vei, men usikkerhet hindret meg i å prøve meg...

Etter den kvelden har hun tatt mye mindre intiativ til å være sammen og svarer ikke alltid på meldinger...Jeg vil ikke mase så derfor lar jeg også være å kontakte henne. Jeg tenker på henne hele tiden og har så veldig lyst og fortelle henne det, men jeg aner ikke hva hun kommer til synes om det.

Hva skal jeg gjøre? Tviler på at hun kommer til å ta kontakt så hvis det skal skje noe må jeg være mer frempå. Jeg har jo egentlig ikke noe å tape, men på den andre siden er jeg redd for å miste henne som venn også......Noen forslag??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144284-det-vanlige-temaet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hun ikke er like frempå som før kan jo bety flere ting.

- Hun holder deg på pinebenken

- Hun vil ikke miste deg som venn og vil ta det forsiktig

- Hun fikk se en side av deg da dere var alene som hun ikke vil bygge videre på.

Min tanke er at det ikke er den siste, men jenter er noen uforståelige vesner. Stå på! Det verste som kan hende deg er at du får en dør i tryne og mister ansikt, noe som går over i løpet av en uke, og da har du i alle fall fått en avklaring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144284-det-vanlige-temaet/#findComment-913770
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...