Candyman1365380678 Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Hva er din favorittstilling? Selv er jeg mann og liker bakfra meget bra. Men hva er dere andre kvinners / menns favoritt? 0 Siter
miramix Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Jeg er kanskje kjedelig, men her i huset pleier vi avslutte i misjonær. Den liker vi best begge to :-) 0 Siter
ennariam Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Ingen favorittstilling, tror jeg, men knestående og misjonær er og blir mest brukt for min del... Knestående når sex`en er viktigst, misjonær når det skal være litt ømt i tillegg. Variasjon er det viktigste. Og ikke bare når det gjelder stilling, men også HVOR moroa foregår! 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Jeg liker godt misjonær (da med bena i været). bakfra er også godt, særlig om vi ligger på siden. 0 Siter
Gjest blidnok Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 På siden med ansiktene mot hverandre, beina stables annenhver - sjøstjerne tror jeg den kalles. Det er den eneste stillingen jeg har fått orgasme i uten annen stimulering enn av hans ***. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.