Gjest Mrs. Pippi Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Etter 6 mnd. fikk jeg tilbake mens etter fødsel. Men pga. den store blødningen lurer jeg på om det kan ha vært en SA. Jeg har aldri opplevd maken til vårflom jeg!! Brukte store nattbind, og måtte skifte annenhver time første dagen. Etterhvert gav jeg opp mine bind og gikk over til babyen min sine bleier, og enda så det ut som rene krigssonen rundt meg da jeg våknet om morgenen... Etter to døgn avtok blødningen og gikk over til normal styrke, og mensen varte ca. en uke som den pleier. Er dette normalt eller kan det ha vært en SA? (I så fall var jeg 5 uker på vei) Nå er dette to uker siden, og jeg har fått tilbake bittelitt blødning igjen. Det kan jo hende at hormonene mine trenger litt tid på å funke igjen men... De har jo aldri vært normale!? ) Hvordan var dette for dere?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144431-f%C3%B8rste-mens-etter-f%C3%B8dsel-sa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.