Gå til innhold

Er dette sykt/usmakelig???

Anbefalte innlegg

Battabing Battaboom

Er en gutt på 32 som har en søster på 15. Hun har mange venninner som jeg synes er skikkelig rålekre. I tillegg synes jeg 16/17 år gamle jenter i Miss Sixty er dritlekkert. En gang jeg var hjemme og venninnene skulle ligge over, snek jeg meg inn på rommet til søsteren min og rappet en av buksene til hennes venninner. Tok disse på meg å onanerte.Herregud og opphisset jeg ble av og ha de på meg. Er dette????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144435-er-dette-syktusmakelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er imponerende at en mann på 32 får på seg miss sixty bukser. Du må være slank. ;)

Får håpe buksa var vasket når du la den tilbake, for du stjeler vel ikke andres klær? Du kan vel heller skaffe deg egne kvinneklær enn å ronke i andres bukser?

Antageligvis vil den du lånte buksen av synes det er både sykt, usmakelig og ekkelt.

I medisinsk betydning er det nok ikke å regne som sykt verken psykisk eller fysisk. Om det er "sykt" i folkelig betydning av ordet er det nok mange ulike meninger om avhengig av syn på sex og seksualitet.

Slik jeg ser det så har du en fetish og det er helt greit, så lenge du ikke lar det få ut over andre som ikke har bedt om å bli utsatt for det. (Les: venninnene til søstera di.)

jeffrey1365380671

Det at du tok buksa på deg var for meg det mest "urovekkende" ved denne historien. At du kikker på unge kvinner er vel ganske naturlig. Håper du ikke sølte på buksa da... :P Kanskje du har noen form for bukse-fetish?

"At du kikker på unge kvinner er vel ganske naturlig".

Vel, så kommer debatten. Er jenter i alderen 15-17, "lovlige" unge kvinner for en på 32 år da?

Jeg har ofte hatt den diskusjonen andre steder enn her inne, og skal love deg at jenter nærmest hyler av sinne/fortvilelse/misteksomhet hvis en mann ser på så unge jenter.

Det er jo fremsatt en hypotese at mer modne/eldre kvinner synes dette er forkastelig fordi de føler seg utilstrekkelige i konkuransen med slike unge jenter. Ihvertfall kroppslig, ikke nødvendigvis mentalt.

Som mitt svar til hovedinnlegget, så vil jeg si at ingenting er "sykt/usmakelig" så lenge det ikke går ut over noen, eller er ulovlig.

Og det er alltid lov å ta hensyn :)

Annonse

mil1365380270

"At du kikker på unge kvinner er vel ganske naturlig".

Vel, så kommer debatten. Er jenter i alderen 15-17, "lovlige" unge kvinner for en på 32 år da?

Jeg har ofte hatt den diskusjonen andre steder enn her inne, og skal love deg at jenter nærmest hyler av sinne/fortvilelse/misteksomhet hvis en mann ser på så unge jenter.

Det er jo fremsatt en hypotese at mer modne/eldre kvinner synes dette er forkastelig fordi de føler seg utilstrekkelige i konkuransen med slike unge jenter. Ihvertfall kroppslig, ikke nødvendigvis mentalt.

Som mitt svar til hovedinnlegget, så vil jeg si at ingenting er "sykt/usmakelig" så lenge det ikke går ut over noen, eller er ulovlig.

Og det er alltid lov å ta hensyn :)

"Det er jo fremsatt en hypotese at mer modne/eldre kvinner synes dette er forkastelig fordi de føler seg utilstrekkelige i konkuransen med slike unge jenter. Ihvertfall kroppslig, ikke nødvendigvis mentalt."

Utrolig frekk, udokumentert påstand. Hvorfor ikke spørre kvinner? Synes dette lukter av forsøk på å stigmatisere kvinner....

Da jeg var 15, var menn (menn ja, ikke gutter) utrolig voksne. Litt ekkelt og skummelt at de så på meg, men litt spennende også. Tenk deg da med en over 30 år?!

Hvis man var obs på denne fokuseringen fra voksne menn i denne alderen, kunne man ikke stolt på bussjåføren, læreren, faren til venninnen din, legen eller noen... Man er usikker på kroppen, guttene i klassen, livet, ja alt er nytt og uutforsket.

Datteren min skal faen ikke være fritt vilt for voksne menn!!!

Skjønner du tankegangen nå?

"Det er jo fremsatt en hypotese at mer modne/eldre kvinner synes dette er forkastelig fordi de føler seg utilstrekkelige i konkuransen med slike unge jenter. Ihvertfall kroppslig, ikke nødvendigvis mentalt."

Utrolig frekk, udokumentert påstand. Hvorfor ikke spørre kvinner? Synes dette lukter av forsøk på å stigmatisere kvinner....

Da jeg var 15, var menn (menn ja, ikke gutter) utrolig voksne. Litt ekkelt og skummelt at de så på meg, men litt spennende også. Tenk deg da med en over 30 år?!

Hvis man var obs på denne fokuseringen fra voksne menn i denne alderen, kunne man ikke stolt på bussjåføren, læreren, faren til venninnen din, legen eller noen... Man er usikker på kroppen, guttene i klassen, livet, ja alt er nytt og uutforsket.

At man ser på unge jenter er helt naturlig. Det betyr iallefall ikke at disse jentene er "fritt vilt" som mil skriver.

Men det er forskjell på å bare se/fantasere og å faktisk gjøre noe med det. Synes du gikk over grensen med å ta på deg hennes bukser.

Sykt ? Absolutt ikke !

Dårlig dømmekraft ? Absolutt !

jeffrey1365380671

Nei. Skjønner ikke tankegangen din.

Hva har dette med å stole på bussjåføren eller læreren osv?

Du vet like godt som meg at de fleste menn ser på unge jenter og har sine private fantasier om det de ser. Og det er en del som skulle ønske at de kunne leve ut det de tenkte.

Hadde det vært lov å ha sex med så unge jenter, så kan du være sikker på at det hadde også skjedd.

Jeg sier ikke at det er fornuftig eller sunt. Men det er faktisk en realitet, at mange menn vil benytte sjansen. Og det virker som om det er mange jenter som også lar seg friste.

Annonse

mil1365380270

Nei. Skjønner ikke tankegangen din.

Hva har dette med å stole på bussjåføren eller læreren osv?

Du vet like godt som meg at de fleste menn ser på unge jenter og har sine private fantasier om det de ser. Og det er en del som skulle ønske at de kunne leve ut det de tenkte.

Hadde det vært lov å ha sex med så unge jenter, så kan du være sikker på at det hadde også skjedd.

Jeg sier ikke at det er fornuftig eller sunt. Men det er faktisk en realitet, at mange menn vil benytte sjansen. Og det virker som om det er mange jenter som også lar seg friste.

"Hva har dette med å stole på bussjåføren eller læreren osv?"

Fordi "voksne" personer ser man opp til og stoler på, i den alderen, og hvis du tror læreren, som hjelper deg med en oppgave, eller faren til venninnen din, som kjører deg til fotballtrening, kler av deg med øynene når han snakker med deg, blir det vanskelig å føle seg trygg og komfortabel med den personen.

Jeg har mange rare ting jeg tenner på (og det tror jeg alle har). Tillater meg selvfølgelig å ha disse tankene, men jeg vil ALDRI legitimere dem, eller leve de ut i praksis.

Mennesker er kompliserte, men med masse primitive drifter. Hvis vi skal ha et noenlunde sivilsert samfunn, og ta vare på den oppvoksende generasjon, må vi sette noen grenser for oss selv.

Sykt? NEI!

Var du heldig? Ja!!!!

Noe så opphissende. Jeg får beint benner jeg når jeg går bak unge jenter i den aldersgruppa.

Dævven å heldig du er. Men prøv for guds skyld ikke å gå lengre ut over den "grensa som du har brutt". dvs ikke prøv deg på dem hvis du skjønner hva jeg mener...

Lykke til vidre !!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...