Gå til innhold

kobberspiral satt inn feil

Anbefalte innlegg

Antoinette1365380513

Hei!

Jeg har vært hos gynokolog for å sjekke spiralen etter ca 1 år.Hun tok ultralyd da hun ikke fant de to trådene som skal ligge øverst i skjeden. Da oppdaget hun at kobberspiralen min ikke ligger der den skal, den ligger bak livmoren og langt nede.I stede for foran og litt oppover. Ble sendt til røntgen.Skal dit i dag.Men ble skremt da jeg fikk vite at om det er rett slik hun sa det så måtte jeg til ullevål for å få narkose slik at de kan gå inn gjennom maven og ta den ut med tang!! Er det noen som har opplevd noe liknende? Erfaringer? Er ganske små redd nå. Tenk om ting har blitt skadet inni meg da. Skjønner ikke at det skal gå ann. Da jeg fikk satt den inn hadde jeg lett narkose,å de legene på ullevål må da kunne jobben sin... Blir skremt av slik jeg.Håper inderlig at gynokologen har sett feil. å at alt er som det skal.Setter pris på å høre deres meninger, erfaringer, osv..

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144457-kobberspiral-satt-inn-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antoinette1365380513

Jeg har aldri hørt om det. Hvorfor hadde du narkose under innsettingen?

En spiral kan jo evt. vandre litt, men så mye?

Har du kjent den?

Hadde en abort,derfor lett narkose.

Nei har ikke kjent den.

Har nå vært på røntgen, å fått bekreftet misstanken.Blir henvist til sykehuset for å operere den ut.

Hadde alldri hørt om noe slikt jeg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...