Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en tid siden så var jeg hos gynekolog p.g.a.blødninger også når jeg ikke hadde mensen.Da sa hun at dette skyldtes forstyrrelser,og jeg fikk tabletter som skulle regulerer dette.

Har vært fin ei stund nå,men nå har jeg problemer igjen.Har blødd ganske lenge nå.Om jeg ikke alltid blør i ett,så må jeg alltid ha bind på meg,for jeg vet aldri når det skjer.

Tror du det kan være det samme igjen?Må jeg til gynekolog igjen?Jeg har ett sterkt ønske om å bli ravid igjen nå,og får jeg nye mmedisiner,så må jeg vente 4 måneder frø vi prøver igjen,eller stemmer ikke dette?

ER det skadelig å gå slik som dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14453-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også blødninger når jeg ikke har mensen.

Vet ikke helt om det er farlig.

Har du blødninger rett etter mensen, eller har du opphold før blødningene starter? Er blødningene størst om morgenen eller kvelden?

-Siri

Hei

Jeg sliter med det samme problem, får blødninger mellom mensen. Men blødningen kommer alltid på dag 22 og varer til mensen kommer på dag 33. Har vært hos gynekolog og fått tablettene primolut som jeg skal gå på 3 sykluser fra dag 16 og ti dager framover. Dette for å se om det kan stabilisere. Hvilke tabletter gikk du på og ble du gravid når blødningene forsvant. Har selv sterkt ønske om å bli gravid, men må nå selvsagt vente til kuren er over. Har du noen gang målt progestronnivået i blodet. Noen sier at for lavt progestronnivå gir slike blødninger og hindrer graviditet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14453-bl%C3%B8dninger/#findComment-69039
Del på andre sider

Gjest Heidiro

Hei!

Jeg har også blødninger når jeg ikke har mensen.

Vet ikke helt om det er farlig.

Har du blødninger rett etter mensen, eller har du opphold før blødningene starter? Er blødningene størst om morgenen eller kvelden?

-Siri

Hei Siri!

Jeg har det slik at blødningene ikke stopper når mensen er ferdig.Det bare fortsetter,så da blir det slik at en ikke helt vet når en har mensen eller når det er blødninger.

Spesielt ille er det når jeg prøver å bli gravid igjen...det er utrolig frustrerende dette her.

Har alltid hatt uregelmessig mens,men ikke sånn som dette.

Jeg synes vel at blødningene er verst om morgenen og litt utover dagen.Blødningene er til tider ganske store.Blør veldig kraftig ofte.

Hvordan opplever du dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14453-bl%C3%B8dninger/#findComment-69154
Del på andre sider

Gjest Heidiro

Hei

Jeg sliter med det samme problem, får blødninger mellom mensen. Men blødningen kommer alltid på dag 22 og varer til mensen kommer på dag 33. Har vært hos gynekolog og fått tablettene primolut som jeg skal gå på 3 sykluser fra dag 16 og ti dager framover. Dette for å se om det kan stabilisere. Hvilke tabletter gikk du på og ble du gravid når blødningene forsvant. Har selv sterkt ønske om å bli gravid, men må nå selvsagt vente til kuren er over. Har du noen gang målt progestronnivået i blodet. Noen sier at for lavt progestronnivå gir slike blødninger og hindrer graviditet.

Hei Litla

Mine blødninger fortsetter etter at mensen er ferdig.Det vil si at jeg noen ganger har problemer med å vite når det er blødninger og når det er mensen.Det er ganske fortvilende dette her.

Da jeg ble gravid så hadde jeg ikke slike forstyrrelser,men jeg har alltid hatt uregelmessig mens,men ikke slik som dette......

Jeg har aldri målt progestron nivået,og dette var helt nytt for meg.Det skal jeg spørre legen min om neste gang,og få målt dette.

Har du målt dette?Hva sier legen dine om forstyrrelser?

Har du hatt de lenge?

Husker faktisk ikke i farten hva de tablettene jeg gikk på for å stablisere dette hette,men det var ikke de samme som de du nevnte.Har ikke lyst til å gå på en ny runde nå jeg da,for vi ønsker oss så veldig ett barn til,men må en,så må en selvsagt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14453-bl%C3%B8dninger/#findComment-69156
Del på andre sider

Hei Siri!

Jeg har det slik at blødningene ikke stopper når mensen er ferdig.Det bare fortsetter,så da blir det slik at en ikke helt vet når en har mensen eller når det er blødninger.

Spesielt ille er det når jeg prøver å bli gravid igjen...det er utrolig frustrerende dette her.

Har alltid hatt uregelmessig mens,men ikke sånn som dette.

Jeg synes vel at blødningene er verst om morgenen og litt utover dagen.Blødningene er til tider ganske store.Blør veldig kraftig ofte.

Hvordan opplever du dette?

Hei Heidiro!

Jeg har også blødninger etter mensen, slik at jeg liksom ikke vet om det er mensen eller blødninger. Det er ikke så mye, men bare "små-blødninger".

Jeg har ikke hatt det så hyppig og har egentlig ikke tenkt at det er så seriøst at jeg må ta kontakt med legen.

Hvis det kommer av en forstyrrelse, er det kanskje fordi jeg glemte p-pillene en mnd, og begynte på igjen etterpå..? Tror du det kan ha npe med saken å gjøre?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14453-bl%C3%B8dninger/#findComment-69183
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...