Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her og får litt minner om et tidligere forhold. Samboerskap som sådan.

Det er litt merkelig å tenke på at det faktisk har skjedd. At vi faktisk bodde sammen og hadde et liv sammen - hus og hage, bil og bikkje. Ferier, nedturer (og joda, noen oppturer også...) dagliglivet vi hadde sammen. Fremtidsdrømmene, julefeiringene, feriene, de daglige sparserturene hånd i hånd med hundene løpende omkring oss, frieriet, diskusjonene og avvisningene, gjenforeningselskoven.

Det er så fjernt, men samtidig så nære. Jeg klarer ikke forklare det helt tror jeg.

Og at det i dag er minimalt med kontakt. At vi knapt vet noe om hverandre lenger.

Noen som vil dele tanker? Forsvinner disse tankene hos deg, ev. hvor lang tid tok det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144570-tanker-om-tidligere-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at det er vemodig å tenke på. Er også veldig nysgjerrig på det nye livet hans, hva han driver med osv.

hei.

jeg er så enig...hvorfor skal man gå hver sin vei og ikke snakke med hverandre mer omtrent?

man har hatt så mye felles, var gode venner, og bang! - så er det over, man sier hei på gata eller i butikken, og thats it!

hm....tror de fleste opplever det slik, men de som er gode venner etter et brudd, de er heldig=)

Gjest med4exer

Jeg har 4 samboerforhold (alle på ca 3-5 år) bak meg. Jeg gikk, i ett av forholdene. I de 3 andre var det 'han' som gikk.

Alle disse 4 har forsøkt seg igjen i ettertid. Den ene, også som gift (nå skilt). Hvorfor tar de kontakt etterpå, da etter ca 1-3 år?

Jeg har ikke gått tilbake til noen av disse. Jeg har lært, at skal jeg ha det ok, så har jeg det best alene. Jeg innbiller meg iallefall det.

Men jeg savner 'noen', men tør ikke.

Dette lurer jeg på, da det gjelder tidligere forhold, hvorfor vil de ha meg tilbake?

Gjest Pricilla

har bare hatt et samboerforhold og det befinner jeg meg i ennå. : )

Men tenker av og til tilbake på ekser.. Hva de driver med, hvem de bor sammen med, hva jobber de med osv. men savner dem ikke. Han ene eksen min har jeg kontakt emd ennå, vi er venner. Ble sammen med han da jeg var 16, og det varte ikke så lenge, men han er vel en av de jeg har vært aller mest forelska i noen gang. : ) Men har inegn av de følelsene igjen. han kjenner også samboern min. Han har prøvd seg noen ganger da, og sagt han angra på at han gikk, men hos meg får man kun en sjans gitt! ; ) Dessuten ville jeg ikke bytta ut han jeg har for noen i verden..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...