Gå til innhold

er jeg helt merkelig...?

Anbefalte innlegg

jeg har ikke hatt sex enda...jeg er livredd for så mye som kan skje!!først av alt,jeg har sånn hvit,tyntflytende seig utflod HVER DAG så aldri om jeg tør å ta av meg tangaen foran ham!!å av og til (særlig om morningen og når jeg har mensen) får jeg sånn fiselyder fra skjeden!!tenk viss dette skjer mens han trekker seg ut og inn av meg!!??jeg hadde dødd...og for det tredje så er jeg redd for at jeg ikke skal like det...jeg har prøvd å stikke fingen inn i skjeden en-to ganger å syns det var vemmelig...!jeg er redd jeg er for trang,jeg greier ikke å ta en ob inn i en gang!!off..jeg kommer nok aldri til å greie dette...men jeg har sååå lyst!!!jeg tenker på sex HELE tiden!!hver gutt jeg roter med har jeg lyst å hoppe til sengs med!!men tør ikke...er jeg helt merkelig???takk på forhånd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144585-er-jeg-helt-merkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så skummelt som det høres ut. Men hvis du er redd for alle disse tingene er er det sikkert lurt å ha sex med en du har blitt ordentlig kjent med og som du stoler på, en som du kan le av disse tingene sammen med i stedefor å være flau av det.

Å ha utflod er helt vanlig, men det går jo an å ha på et truseinnlegg og hvis du skulle komme til å ha sex med noen så kan du gå på do og ta det av.

Det er ikke noe pirrende å ta fingrene inn i sjeden sin hvis man ikke er kåt, men det er sikkert lurt å øve litt på egenhånd uansett før man har sex med neon, for da vet du i allefall hva du liker og ikke liker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144585-er-jeg-helt-merkelig/#findComment-914446
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...