Gå til innhold

Merkelige menstruasjoner

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for denne gang

Hei, jeg er 32 år og steriliserte meg for noen måneder siden. Så jeg er ikke gravid! Men jeg har så varierende menstruasjoner! Syns de ble verre etter at jeg fikk barn. Har menssmerter i en hel uke før, brystspreng, depresjon, humørsvingninger mm. Hadde slett ikke så mange symptomer før.

Før var det slik at jeg blødde ganske mye de første 2 dagene, og så roet det seg betydelig. De siste 2 dagene var det nesten ingen ting. Varte i 5 dager. Men nå varer det mye lenger og blør mye mer.

Sist gang jeg hadde menstrasjon blødde jeg kjempemasse og i 8 dager.

Men, nå fikk jeg menstruasjonen igjen torsdag, hadde vondt i en uke i forveien, men denne gang blør jeg mye mindre - i dag har jeg nesten ikke blødd i det hele tatt.

Er ikke dette rart - eller skal det være sånn? Er det noe man kan gjøre med hormonsvigningene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144601-merkelige-menstruasjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...