Gå til innhold

Den " rette"

Anbefalte innlegg

Gjest søker fremdeles

Jeg vet det kanskje virker litt fjollete, men hvordan skal jeg klare å komme meg over bruddet med kvinnen jeg har følt har vært "den rette". Jeg lengtet etter å fri til henne. Jeg lengtet etter å få barn sammen med henne – å bygge det hjemmet vi skulle bli gamle i sammen, men nei… Jeg sitter igjen alene.

Jeg forstår ikke helt hvordan det går ann. Har jeg vært blind? Hun sier at det ikke har vært noen store konflikter som gjør at hun synes det ikke fungerer lenger, men at småsituasjoner over lang til har dannet et mønster hun ikke klarer å glemme. Hun sier at hun elsker meg, men ikke klarer å være sammen med meg lenger… :-(

Jeg har forsøkt å analyser episoder gjennom forholdet vårt for å forsøke å finne en forklaring på det hele, men jeg klarer ikke. Synes vi har hatt det kjempefint. Har aldri vært så lykkelig sammen med noen. Det sier forresten hun også.

Jeg kjenner nå en ufattelig sorg. Gråter hele tiden og klarer ikke finne noe positivt å se frem til. Forstår ikke hvordan jeg skal klare å komme over henne. Jeg elsker henne høyere enn noe annet, men hun vil ikke ha meg mer. Jeg føler meg ikke som noe offer og kommer ikke til å få en depresjon og bli apatisk, men lurer på hvor lenge jeg skal gå med dette kvelende savnet.? Lurer også på om jeg kanskje kan ha noen mulighet til å få henne tilbake…?

Noen som har opplevd det samme og kan gi meg noe dypt trengende råd…?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144648-den-rette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...