Gjest søker fremdeles Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg vet det kanskje virker litt fjollete, men hvordan skal jeg klare å komme meg over bruddet med kvinnen jeg har følt har vært "den rette". Jeg lengtet etter å fri til henne. Jeg lengtet etter å få barn sammen med henne – å bygge det hjemmet vi skulle bli gamle i sammen, men nei… Jeg sitter igjen alene. Jeg forstår ikke helt hvordan det går ann. Har jeg vært blind? Hun sier at det ikke har vært noen store konflikter som gjør at hun synes det ikke fungerer lenger, men at småsituasjoner over lang til har dannet et mønster hun ikke klarer å glemme. Hun sier at hun elsker meg, men ikke klarer å være sammen med meg lenger… :-( Jeg har forsøkt å analyser episoder gjennom forholdet vårt for å forsøke å finne en forklaring på det hele, men jeg klarer ikke. Synes vi har hatt det kjempefint. Har aldri vært så lykkelig sammen med noen. Det sier forresten hun også. Jeg kjenner nå en ufattelig sorg. Gråter hele tiden og klarer ikke finne noe positivt å se frem til. Forstår ikke hvordan jeg skal klare å komme over henne. Jeg elsker henne høyere enn noe annet, men hun vil ikke ha meg mer. Jeg føler meg ikke som noe offer og kommer ikke til å få en depresjon og bli apatisk, men lurer på hvor lenge jeg skal gå med dette kvelende savnet.? Lurer også på om jeg kanskje kan ha noen mulighet til å få henne tilbake…? Noen som har opplevd det samme og kan gi meg noe dypt trengende råd…? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144648-den-rette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg regner med det er du som skrev inn lenger ned, du som hadde vært for ivrig og tusen jern i ilden-gutten Får nesten litt inntrykket av at det ikke er tapet av HENNE som gjør vondt, men det at DU kanskje ikke hadde funnet "den rette" allikevel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144648-den-rette/#findComment-915290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.