Gå til innhold

Skal, skal ikke.

Anbefalte innlegg

Gjest Barnslig

Var en tilsteldning i byen min på fredag. Så en kar som var ganske så stilig.

Han er i 40 åra, virket hyggelig mot folk men reservert.

Fikk gjennom en annen tak i etternavn og bostedet hans.

På nett finner jeg en med det etternavnet på det stedet. Telefonnummeret er til mobil

Lurte på å sende en sms og spørre om han er den som var på tilsteldningen, men synes liksom samtidig det er så veldig barnslig med denne smsn.Iallefall når man ikke kjenner hverandre.

Men er litt for pysete for å ringe tror jeg, så hva gjør jeg.Er livet for kort til å la være å prøve,barnslig eller ikke barnslig, eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144698-skal-skal-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Dersom du kun så ham, og ikke hadde kontakt, så skal han være rimelig frisk for at det slår positivt ut at du ringer - tror jeg.

Dersom du derimot prata med ham, og føler at dere fikk god kontakt, så kan du kanskje ta sjansen på å ringe? Starte helt rolig i tilfelle, vil jeg foreslå. Eks: be ham på kaffe, ikke pils.

Ev. kan jo du høre med denne 3. mann hvor han pleier å gå, dersom h*n vet det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144698-skal-skal-ikke/#findComment-915187
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...