Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på 16 år fra tidligere. I 97 traff jeg mannen i mitt liv. Han er som en far for min sønn som er sviktet av hele farsslekten sin,å som i et år har kjempet med kreft.

Jeg har hele tiden vist at mannen min ønsker seg egne barn, noe han ikke har.Selv har jeg følt meg ferdig med det.

i vinter steriliserte jeg meg, å fortalte det ikke for etter inngrepe, for jeg viste han aldri ville ha godtatt det.Jeg mener det er min kropp å min avgjørelse.Ingen prevansjon har passet for meg, jeg har prøvd alt.

Tidligere har vi tross alt hatt det veldig godt.Han har aldri vært sjalu sier han, jeg har vært det, men meget sjeldent.

Han er sur på meg hele tiden nå.

Jeg ble sjalu når jeg forsto at en ny dame på jobben hans ringte han i fritiden, hun haiker med han på jobb, han henter henne.

Da jeg sa til han at jeg var sjalu ble han sint for han følte seg misstenkelig gjort.

Burde jeg bare få et nytt inngrep å få et barn til? vi har det ikke bra nå.

Jeg vil ikke miste han så jeg har sakt at vi kan få hjelp senere på en klinnik til å få barn, men at vi må kjøpe oss vårt eget hjem noe vi ikke har, å noe min sønn ikke var født til.

Jeg føler meg egoistisk som gikk til det steget å steriliserte meg. Er jeg det?

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144716-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Hvis du var 100% bestemt på aldri å få barn igjen, og du tydeligvis hadde informert han om dette, gjorde du ikke noe galt.

Men det er mulig han føler seg villedet, dersom dette IKKE er tilfellet.

Hvis du ikke vil ha barn, og han vil, kanskje dere ikke bør være sammen?

Uansett - du skal ikke vurdere å få barn kun for å holde på han. Et barn får det vanskelig nok om det ikke også skal fungere som lim i et forhold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144716-hjelp-meg/#findComment-915432
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg er redd du har ødelagt framtiden for dette forholdet.

Det er grunnleggende for mange mennesker å få barn. At du gikk hen å sterilisere deg bak ryggen på ham, uten at dere hadde diskutert saken på forhånd er i mine øyne utilgivelig. Jada, det er din kropp og så videre. Men jeg synes det var uhyre egoistisk av deg å ikke ta ham med på avgjørelsen. Du har valgt for ditt liv, da må du også tåle at han velger for sitt liv. Det virker som han leter etter en grunn til å komme ut av forholdet, men kanskje holder tilbake av hensyn til din syke sønn, som han tross alt er glad i.

Jeg skjønner godt at han er sur på deg, det må ha såret ham langt inni skjelen.

Jeg tror at det toget er gått. Jeg tror ikke alskens reoperasjoner eller klinikkbehandlinger, som er fryktelig slitsomt, hormonell berg og dalbane og slett ikke alltid er vellykket vil redde det tillitsforholdet dere en gang hadde mellom dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144716-hjelp-meg/#findComment-915518
Del på andre sider

Jeg er redd du har ødelagt framtiden for dette forholdet.

Det er grunnleggende for mange mennesker å få barn. At du gikk hen å sterilisere deg bak ryggen på ham, uten at dere hadde diskutert saken på forhånd er i mine øyne utilgivelig. Jada, det er din kropp og så videre. Men jeg synes det var uhyre egoistisk av deg å ikke ta ham med på avgjørelsen. Du har valgt for ditt liv, da må du også tåle at han velger for sitt liv. Det virker som han leter etter en grunn til å komme ut av forholdet, men kanskje holder tilbake av hensyn til din syke sønn, som han tross alt er glad i.

Jeg skjønner godt at han er sur på deg, det må ha såret ham langt inni skjelen.

Jeg tror at det toget er gått. Jeg tror ikke alskens reoperasjoner eller klinikkbehandlinger, som er fryktelig slitsomt, hormonell berg og dalbane og slett ikke alltid er vellykket vil redde det tillitsforholdet dere en gang hadde mellom dere.

Jeg er helt enig med skorpionfisken....

Det er utilgivelig å gå bak ryggen hans på denne måten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144716-hjelp-meg/#findComment-915607
Del på andre sider

Jeg er helt enig med skorpionfisken....

Det er utilgivelig å gå bak ryggen hans på denne måten.

Så da vil du styre typen din sitt lig også du da???

Jævla egoistisk.

Så han må gi avkall på det som er for mange det viktigste i livet for at du allerede har unge.

Hva har du tenkt hvis du har vært i han sin situasjon??

Har jeg vært han med ønske om egne barn, så har jeg sagt "adioss" til deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144716-hjelp-meg/#findComment-915624
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...