Gå til innhold

Trenger annbefaling av kjøp av dildo (jeg har liten penis)

Anbefalte innlegg

Jeg har en penis som er langt under gjennomsnittet, jeg har ei dame og to unger. Sexlivet vårt er sånn midt på treet. Da jeg har liten penis har jeg sagt til min kjære at vi burde annskaffe en dildo som er på det "normale" i størrelse.

Jeg pressiserte ovenfor henne at jeg synes at ho må få det bedre i senga, hun synes at dildoer er tabu (kommer fra fam. hennes at sex er ekkelt og skam).

Vi har vært sammen i 7 år å sexlivet hennes er på stigende kurve. Ho liker å føle seg fyldt opp, fisting er noe som ho liker (men ho innrømmer det ikke enda).

Så vi satte oss ned for å diskutere saken om at jeg vil at ho skal ha en dildo som fyller henne opp. For første gang så nektet hun ikke på kjøp av dildo (men ho ropte heller ikke "KJØP KJØP").

For meg så er det viktig at HO har det godt i sengen, så jeg gleder meg til å kjøpe en som jeg kan fylle henne opp med

Er det noe dildoer som dere damer vil annbefale

Fortsetter under...

Hvis du har for vane å stappe hele knyttneven inni'a, så er det neiggu ikke rart om hun syns penisen din er liten.

He he, nei jeg får ikke hele hånden inni ho (da kan det vel sikker ikke kalles for fisting, men...). Holiker i alle fall det når jeg har "mange fingre og litt til i der nede...

Vi bruker lang tid på det (lang oppvarming).

Ikke kjøp en sånn svær en ihvertfall. Det gjorde en eks av meg fordi han var _overbevist_ om at det kom til å bli så mye bedre for meg. Det ble det IKKE. Men det nyttet jo ikke å si noe...

Takk for tipset. Skal ikke kjøpe noe MEGA greie nei.. Da kan jeg bruke hånda ;o)

Gjest klitorisstimulans

Vel - i motsetning til det menn tror, er ikke vagina det mest følsomme nedentil - og mange som bruker dildo fører den slett ikke inn i vagina! Den brukes ofte til å tilfredsstille klitoris, som er langt mer følsom.

Det forundrer meg at du skriver at hun liker fisting, men vil ikke innrømme det ennå. Fister du henne mot hennes vilje? Det er i så fall et overgrep!

Annonse

Vel - i motsetning til det menn tror, er ikke vagina det mest følsomme nedentil - og mange som bruker dildo fører den slett ikke inn i vagina! Den brukes ofte til å tilfredsstille klitoris, som er langt mer følsom.

Det forundrer meg at du skriver at hun liker fisting, men vil ikke innrømme det ennå. Fister du henne mot hennes vilje? Det er i så fall et overgrep!

Selvfølgelig så gjør jeg ikke det.. Her er det at ho vil ha en finger, så to, så tre osv osv. Den lille dildoen som vi har bruker vi på f. eks. klitoris, kjønnslepper ol.

He he, nei jeg får ikke hele hånden inni ho (da kan det vel sikker ikke kalles for fisting, men...). Holiker i alle fall det når jeg har "mange fingre og litt til i der nede...

Vi bruker lang tid på det (lang oppvarming).

http://www.erotikknett.no har masse å velge i - jeg har kjøpt og er veldig glad i Pulsatron Kit som du finner under vibratorer i butikken - den er dessuten en testvinner... Og ligger på ti på topp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...