Gå til innhold

Windows mess. kontra MSN mess., PROBLEM

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

innlegg som ikke fikk svar på 'åpent', jeg limer inn her, plis hjelp? ::

"Du ble logget på Messenger på en annen maskin. Klikk her for å logge på på nytt".

Windows mess. kontra MSN mess., vs. 6,1 :

både jeg og en venn av meg har samme problem. Det oppsto etter at vi lastet ned og installerte vs. 6,1. Før haddde vi 4,7 eller nos sånt.

Det største probl., er at når jeg ikke logger på (6,1) så aner jeg fred og ingen fare, inntil noen kjente plutselig klikker seg inn hos meg -- altså har den gamle vs. vært oppe og gått, enda jeg har avvinstallert og slettet så godt jeg kunne. Likevel ser jeg pålogget ut hos alle på kontaktlisten min!

Til slutt fant jeg den gamle vs. på maskinen min, (heter windows messenger, og ikke msn messenger), og det som er igjen vil ikke la seg avistallere, da visse elementer påstås å være i bruk i andre programmer (!!!?????)

Aner ikke hvordan jeg skal ordne opp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144741-windows-mess-kontra-msn-mess-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke slette programmet, bare slett kontoen din i programmet. Bruker ikke messenger selv, så jeg vet ikke hvordan man gjør det, men jeg vet det går an.

hmm.. interessant. Jeg fiksa ikke det, men jeg la inn en annen hotmailkonto som jeg ikke bruker. Så får vi se.... Det virker jo som det spores opp automatisk hvis du har en slik konto. Kontaktene dine dukker iallfall automatisk opp.

Gjest Kengun

hmm.. interessant. Jeg fiksa ikke det, men jeg la inn en annen hotmailkonto som jeg ikke bruker. Så får vi se.... Det virker jo som det spores opp automatisk hvis du har en slik konto. Kontaktene dine dukker iallfall automatisk opp.

Kontaktene dine lagres i en liten fil et sted på nettet, og dermed dukker de automatisk opp igjen. Kjekt hvis du ønsker å bruke MSN på en annen maskin et annet sted.

Kontaktene dine lagres i en liten fil et sted på nettet, og dermed dukker de automatisk opp igjen. Kjekt hvis du ønsker å bruke MSN på en annen maskin et annet sted.

Funker/ funker ikke: noen få ganger er problemet borte. (!?!)

Jeg kan ikke slette kontoen min, for jeg må ha vennene mine på msn messenger. Og det er de samme som dukker opp på windows messenger. H#lvetes dr#ttprogram....

Annonse

Gjest Kengun

Jeg kan ikke slette kontoen min, for jeg må ha vennene mine på msn messenger. Og det er de samme som dukker opp på windows messenger. H#lvetes dr#ttprogram....

Men du kan jo fjerne Windows messenger. MSN messenger påvirkes ikke av det.

Men du kan jo fjerne Windows messenger. MSN messenger påvirkes ikke av det.

jammen det er jo det jeg ikke får til! Det er det som er problemet. Gidder du lese tråden.....? ...*takk*

Gjest Kengun

jammen det er jo det jeg ikke får til! Det er det som er problemet. Gidder du lese tråden.....? ...*takk*

gidder ikke å lese _hele_ tråden :) men du fjerner Windows Messenger på følgende måte: Gå inn på Start > Kjør og skriv inn følgende:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

NB! Men jeg advarer deg; denne fjerner Windows Messenger for godt! :o)

Gjest Kengun

gidder ikke å lese _hele_ tråden :) men du fjerner Windows Messenger på følgende måte: Gå inn på Start > Kjør og skriv inn følgende:

Glemte en liten ting ;) --> Når du neste gang rebooter blir du spurt om det skal ryddes opp i Windows Messenger filene etter avinstallasjonen. Svar for all del ja til dette.

yippeeeeeeey---hurra---- tusen tusen takk.

Trylleformelen din virket! Det er ikke så mange som kan slike greier lenger....

Bare en notis til det å slette kontoen: Det at du fjerner kontoen fra programmet gjør ikke at selve kontoen slettes. Du kan fremdeles bruke kontoen i andre programmer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...