Gå til innhold

stadig kåt (problem)

Anbefalte innlegg

Gjest seriøs gutt19

Hei, jeg er en nokså normal gutt på 19år, men har dessverre et lite problem. Det er at jeg nesten 100% av døgnet er kåt, og ser jeg ei jente/dame jeg liker greier jeg ikke la være å fantasere om og ha sex med henne og har lyst å prøve meg på henne. Greier lett å styre sånt i hverdagen (vanligvis), men når jeg er ute og drikker på byen blir det verre...

Da blir jeg så desp etter ei dame at det blir rett og slet tragiskt. Veit ikke hvor mange fine forhold jeg kan ha ødelagt fordi jeg har lyst å legge dama på første kvelden, men er nok en god del. Ser på dette som et stort problem siden jeg ødelegger så mye for meg selv..

X-dama mi har lyst å overnatte med meg fordi hun liker og sove med meg, og ha meg som venn, men det går ikke, fordi jeg MÅ bare være borti henne.. (Har IKKE lyst å være en sånn type, men når hun ligger ved siden av meg så må jeg liksom kjenne på kroppen hennes og sånt.) Ikke misforstå personligheten min, er ikke en kvalm voldtekt-lignendes fyr, bare så altfor glad i jenter.

Jeg var ute for en stund siden, og hadde drukket meg LANGT inn i legoland (skikkelig full) og da skal jeg visst ha lagt an på dama til en fyr jeg kjenner nokså godt.. (husker minimalt, men stemmer nok). Kunne ALDRI tenkt meg å tatt dama til noen jeg kjenner i edru tilstand, når jeg har litt kontroll, men når jeg blir full så mister jeg så mye av kontrollen... :(

Noen som har noen SERIØSE tips om hva jeg kan gjøre for å unngå å være så overkåt? Når jeg ser ei dame så får jeg så utrolig lyst å ligge med henne, ikke å ha henne som ei venninne f.eks... E

X-n min sa en gang til meg at jeg hadde vært perfekt hvis jeg ikke hadde vært så jævla kåt heile tiden..

Sukk, så oppgitt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14482-stadig-k%C3%A5t-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så var det det med seriøse råd da.. (hint hint)

Synes du har fått gode og seriøse råd her, jeg da.. Å runke fem ganger på rad før du stikker på byen burde da lette litt på trykket? Og å drikke mindre er også en god ide.. det er ikke noe særlig å miste kontrollen over seg selv. Alle har sin egen måte å drite seg ut på i fylla, og din er slett ikke så uvanlig.. :-)

Ellers er jeg ganske sikker på at halvparten av gutter på din alder (hvis ikke fler) er akkurat like kåte. Husker da jeg møtte mistermannen - da var han 19 år, og jeg kunne ikke se på ham, holde ham i hånda eller noe uten at han omtrent kastet seg over meg. ;-) Det roer seg litt med tiden heldigvis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14482-stadig-k%C3%A5t-problem/#findComment-69169
Del på andre sider

Annonse

Gjest seriøs gutt 19

Synes du har fått gode og seriøse råd her, jeg da.. Å runke fem ganger på rad før du stikker på byen burde da lette litt på trykket? Og å drikke mindre er også en god ide.. det er ikke noe særlig å miste kontrollen over seg selv. Alle har sin egen måte å drite seg ut på i fylla, og din er slett ikke så uvanlig.. :-)

Ellers er jeg ganske sikker på at halvparten av gutter på din alder (hvis ikke fler) er akkurat like kåte. Husker da jeg møtte mistermannen - da var han 19 år, og jeg kunne ikke se på ham, holde ham i hånda eller noe uten at han omtrent kastet seg over meg. ;-) Det roer seg litt med tiden heldigvis.

Jeg prøver å la være og drikke lite hver gang, men.. (men det er et annet problem..)

er litt kjipt å runke 5 ganger da, men faktisk så er jeg vel kåt igjen 2-3timer seinere.. må runke på vorspiel skal jeg ikke være kåt når jeg stikker ut, TVILER på at jeg har planer om det..

Huff, håper virkelig det går over SNART, hater å være sånn.. jaja, kunne vært verre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14482-stadig-k%C3%A5t-problem/#findComment-69211
Del på andre sider

Gjest Snafus

Jeg prøver å la være og drikke lite hver gang, men.. (men det er et annet problem..)

er litt kjipt å runke 5 ganger da, men faktisk så er jeg vel kåt igjen 2-3timer seinere.. må runke på vorspiel skal jeg ikke være kåt når jeg stikker ut, TVILER på at jeg har planer om det..

Huff, håper virkelig det går over SNART, hater å være sånn.. jaja, kunne vært verre..

Ja, det kunen vært verre- Det er myyye verre med gutter som ikke er kåte i det hele tatt, som synes jenta er slitsom. Tro meg! De fleste jenter er alltid litt tilbakeholdne, men innerst inne liker mange (ihvertfall jeg) at gutter er pågående framfor det motsatte - tro meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14482-stadig-k%C3%A5t-problem/#findComment-69273
Del på andre sider

Ja, det kunen vært verre- Det er myyye verre med gutter som ikke er kåte i det hele tatt, som synes jenta er slitsom. Tro meg! De fleste jenter er alltid litt tilbakeholdne, men innerst inne liker mange (ihvertfall jeg) at gutter er pågående framfor det motsatte - tro meg..

Legger det på minnet og lover å bli mer pågående slik at jeg ikke gjør jentene frustrerte, oppgitte eller skuffete.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14482-stadig-k%C3%A5t-problem/#findComment-69334
Del på andre sider

Gjest Seriøst svar

Denne kåtheten er det visst mange som sliter med her i Norge. Leste faktisk en 2 siders artikkel i vg med akkurat det problemet du beskriver og det finnes tusenvis her til lands med det problemet.

Jeg har selv dette problemet, jeg har ikke peiling på hva dette problemet har for noe navn egentlig, men jeg tror det heter satyriasis (forsterket kjønnsdrift i følge ordboka).

Legen her har sagt at det finnes behandlig for det, men ikke hvem som kan gi behandling. Kom med et innlegg hvis du finner noen behandling, for jeg har de samme symptonene som deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14482-stadig-k%C3%A5t-problem/#findComment-69480
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Denne kåtheten er det visst mange som sliter med her i Norge. Leste faktisk en 2 siders artikkel i vg med akkurat det problemet du beskriver og det finnes tusenvis her til lands med det problemet.

Jeg har selv dette problemet, jeg har ikke peiling på hva dette problemet har for noe navn egentlig, men jeg tror det heter satyriasis (forsterket kjønnsdrift i følge ordboka).

Legen her har sagt at det finnes behandlig for det, men ikke hvem som kan gi behandling. Kom med et innlegg hvis du finner noen behandling, for jeg har de samme symptonene som deg

Det er ikke så helt greit å gi deg et enkelt svar på et så komplisert spørsmål som du reiser.

De fleste sliter med det motsatte problem; de blir ikke kåte og lystne, og vet ikke hva de skal gjøre med det.

Mitt forslag er at du bruker ditt overskudd på din kjæøreste, hvis du har noen. Ikke prøv å dempe lysten ved hjelp av kjemiske midler. Prøv heller å utnytte den på en positiv måte ved at du finner deg en du trives sammen med, og med han leve ut det du har av indre overskudd og livsglede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14482-stadig-k%C3%A5t-problem/#findComment-69757
Del på andre sider

Gjest Desperat1

Det er ikke så helt greit å gi deg et enkelt svar på et så komplisert spørsmål som du reiser.

De fleste sliter med det motsatte problem; de blir ikke kåte og lystne, og vet ikke hva de skal gjøre med det.

Mitt forslag er at du bruker ditt overskudd på din kjæøreste, hvis du har noen. Ikke prøv å dempe lysten ved hjelp av kjemiske midler. Prøv heller å utnytte den på en positiv måte ved at du finner deg en du trives sammen med, og med han leve ut det du har av indre overskudd og livsglede.

Men jeg er egentlig dritt lei denne kåtheten. Jeg er i samme situasjon som seriøs gutt 19. Jeg vil faktisk ikke gå rundt å tenke på sex og pene kvinnfolk konstant. Man blir lei av det også, tro meg. Jeg vil dempe lysten med kjemiske midler så hvem kan jeg kontakte ?

Vet noen av legene her det ?

I så fall, skriv noen linjer her i forumet eller til: [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14482-stadig-k%C3%A5t-problem/#findComment-69996
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...