Gå til innhold

Jeg har mistet dømmekraften fullstendig!

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo

Litt off the topic

Har du aldri vært skikkelig forelsket? Jeg mener slik at du ikke kan tenke, at du spyr og har diare og kroppen verker og at du ikke kan tenke på annet enn neste gang du ser ham.

Da har du i såfall noe å glede deg til.

Jo, og jeg har gjort mye dumt også.

Men følelser kan styres. Og jeg har aldri, aldri vært "med" på å bedra noen - ihvertfall ikke som jeg vet om:)

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurerbare!

7

• Dorthe

5

• shandy

2

• BettyBlue

1

Jo, og jeg har gjort mye dumt også.

Men følelser kan styres. Og jeg har aldri, aldri vært "med" på å bedra noen - ihvertfall ikke som jeg vet om:)

Jeg kan ikke styre følelsene mine. Jeg mister fullstendig verden og vet ikke hva som er opp og hva som er ned.

Jeg har heller aldri vært utro eller vært den tredje part men jeg kan likevel forstå at det skjer. Jeg vet ikke om det er ren skjær flaks eller om jeg drar ned rullgardina når jeg eller noen andre er gift.

Jeg sier ikke at jeg selv er uskyldig!! Overhodet ikke.

Du misforstår!

Jeg vil ut av dette, tro meg! Hva vet du om hva mannen min har gjort mot meg! Kanskje det er en grunn til at det hangler??

Du skal ikke trekke konklusjoner før du vet, kjære venn!

Ønsket bare å dele dette med noen!

Men jeg skal ikke ta opp noe her mer...

Jeg syns det er helt for jævlig å leve med..

Du aner ikke hva jeg føler rundt dette?

Bare så det er sagt...

Ha godnatt

Det er ingen grunn til å slitte å sippe.... det er du selv som har rotet deg opp i situasjonen, du visste jo at han hadde sambo, eller...?

Skal ikke ta opp noe har mer... hvorfor? Fordi du ikke fikk de svarene du ville ha? Forventet du å ikke bli dømt på DOL?

Som man reder ligger man... til pass for deg! Er hevnen dette, for hva du har gjort!!!

Gjest bælfeit

Jeg er ikke utrygg!! Jeg er bare forelsket! Det kan få de fleste til å miste hodet!

Men gjennom det jeg skriver, ser jeg jo hva jeg har blitt lurt til..

Jeg vil avslutte dette!

Gå tilbake til det jeg har! La han gå til samboern sin..

La livet gå videre..

Ingen som noensinne har vært oppe i no sånt selv

Ha godnatt...

Det var tjohooo jeg svarte, ikke deg. Svaret mitt lå da også under der.

Gjest bælfeit

Du lille deg, dette tar vi privat, eller hva?

Fullstendig usaklig uansett. Det er en prinsippsak. Har svært lite med å klamre seg fast å gjøre.

Jeg er litt for kresen i mine private kontakter, til at jeg skulle ønske å kommunisere med deg privat.

Annonse

Om mannen din har gjort aldri så mye, så gir ikke det deg noen rett til å hjelpe en drittsekk med å bedra kjæresten sin.

Du, hallo litt da. Det er da hans valg å være utro, og det er hans ansvar ovenfor sin samboer - som etter hva jeg har lest av tråden også vet om det....Gravid med innskriver osv. Hadde han ikke vært utro med innskriver, så hadde det vært en annen.

Derimot er det hennes ansvar, hva hun har gjort ovenfor sin mann.

Det blir så idiotisk å hele tiden skylde på andre. Hvis f.eks min sambo hadde vært utro, hadde jeg satt all skyld på han, og ikke et ukjent kvinnemenneske som ikke har noe som helst ansvar ovenfor meg.

Må tilføye at i løpet av disse mnd har jeg blitt gravid med ham! Han ville ha barnet ta ansvar for det, men ikke meg! Ville følge det opp i oppveksten osv. Men kunne ikke gi meg det forholdet jeg ønsker. Han aktet å ta vare på barnet sammen med sin nåværende samboer. Hadde sagt det indirekte til henne, og fikk et svar han ville ha sa han.

Jeg har tatt det bort! En vond affære,men var nok det eneste riktige!

Nå vil jeg bryte med denne mannen, mer enn noe annet!

Spørsmålet er om jeg skal si dette til min ektemann?

Vet ikke om jeg orker å holde på en sånn hemmelighet resten av livet! Og å starte over med sånne kort, en ganske umulig oppgave er det ikke? Føler at jeg ikke fortjener min manns kjærlighet lenger!

Han fortjener bedre! Så jeg regner med at det blir slutt!!

Er på god vei uten at han vet det, så da?

Er jeg ut råtten?

Hilsen meg,som nesten ikke fikser å leve mer, pga anger!

Og tanken på hva jeg har drevet med..

Ikke døm meg alt for nord og ned da..

And its still raining..

"Spørsmålet er om jeg skal si dette til min ektemann? Vet ikke om jeg orker å holde på en sånn hemmelighet resten av livet! Og å starte over med sånne kort, en ganske umulig oppgave er det ikke? Føler at jeg ikke fortjener min manns kjærlighet lenger!"

Hvis du skal ha noen som helst sjans til å starte om igjen med din ektemann, må du være ærlig å fortelle alt dette. Såpass fortjener han, og har muligheten til å ta et valg. Dette kommer han antagelig til å få vite uansett, og det er best det kommer fra deg.

Ja du har oppført deg dumt som et brød, og mitt råd er at du kutter tvert med denne mannen du nå styrer med. Gjerne så fort som mulig, og så forteller du mannen din.

Sjansen er stor for at han ikke vil ha mer med deg å gjøre, men du kan ikke leve på en løgn heller.

Jeg vet ikke hva som har skjedd mellom dere, og det vet ikke de andre som har svart deg heller. Det vet bare du, og derfor syntes jeg de fleste har svart nokså plumt her.

Det finnes ingenting som unnskylder/forsvarer utroskap, men det kan ligge mye bak som ikke vi vet om.

Gjest vært der

Hei kjære deg.

Jeg ser på denne tråden at du har fått mye pepper og kjeft. Jeg tror ikke at du trenger å bli fortalt at det du har gjordt er galt - for det vet du.

Men jeg tror du trenger støtte i denne vanskelige situasjonen.

Jeg ville bare si at jeg har vært i nesten samme situasjon som deg. Møtt en mann på nettet som viste seg å være samboer i et dødt ekteskap. Det tok alt for lang tid (flere mnd) før jeg forsto at jeg ble lurt. Og det var forferdelig ydmykende! Man føler seg så dum når man plutselig befinner seg i en slik utrolig håpløs situasjon.

Jeg anser meg selv som en sterk, selvstendig og resurrssterk person, men ble alikevel fanget inn i hans psykopatiske spill. Din historie er så lik min, at jeg nesten lurer på om det kan være samme mannen!???

Da jeg endelig tok meg sammen, og trakk meg ut (selv om jeg var forelsket) så sa han at; " ja, du er ikke så lett å styre som de andre jentene jeg har vært bort i"

Du vet svaret selv: Du må vekk fra denne mannen så raskt som mulig. Før han fratar deg all verdihet og egen vilje.

Ikke fortell noe til mannen din ennå. Vent og se om du kan løse situasjonen først. Så kan du heller vurdere om du vil fortelle dette til ham, når du er over den verste kneika.

Skriv gjerne til meg, jeg vil ikke dømme deg.

Stor klem fra en som har...

skorpionfisken

Han er ikke verdt å gå til, vel?

Du har rett, han er ikke verdt å gå til.

Du er et lett bytte nå vet du. Du lever på slutten i et vanskelig ekteskap. Da er det kjempelett å rote seg borti feil mann for lettere å komme ut av ekteskapet.

Han lyver til deg når han sier at samboerskapet er dødt. Da hadde han forlatt henne. Han får nok i pose og sekk, både hos henne og deg.

Nei, trekk deg tilbake, ta oppgjøret med mannen din, og finn en ny venn (gjerne via nettet, det fungerer supert for mange) når du er fri og frank og selvstendig og ser klarere.

Lykke til.

Gjest lifeisabitch

Kjære deg.

Jeg har vært der sjøl, nesten i nøyaktig samme situasjon. Jeg hadde to, nå har jeg ingen. Gikk fra mannen, den andre bakket ut. Og her sitter jeg.

Bli hvor du er, sorter livet ditt med mann barn først. Den andre er ikke noe å satse på. Han sier jo selv at han ikke vil gå fra sitt. Hør på det.

Trøsteklemmer til deg.

Hei kjære deg.

Jeg ser på denne tråden at du har fått mye pepper og kjeft. Jeg tror ikke at du trenger å bli fortalt at det du har gjordt er galt - for det vet du.

Men jeg tror du trenger støtte i denne vanskelige situasjonen.

Jeg ville bare si at jeg har vært i nesten samme situasjon som deg. Møtt en mann på nettet som viste seg å være samboer i et dødt ekteskap. Det tok alt for lang tid (flere mnd) før jeg forsto at jeg ble lurt. Og det var forferdelig ydmykende! Man føler seg så dum når man plutselig befinner seg i en slik utrolig håpløs situasjon.

Jeg anser meg selv som en sterk, selvstendig og resurrssterk person, men ble alikevel fanget inn i hans psykopatiske spill. Din historie er så lik min, at jeg nesten lurer på om det kan være samme mannen!???

Da jeg endelig tok meg sammen, og trakk meg ut (selv om jeg var forelsket) så sa han at; " ja, du er ikke så lett å styre som de andre jentene jeg har vært bort i"

Du vet svaret selv: Du må vekk fra denne mannen så raskt som mulig. Før han fratar deg all verdihet og egen vilje.

Ikke fortell noe til mannen din ennå. Vent og se om du kan løse situasjonen først. Så kan du heller vurdere om du vil fortelle dette til ham, når du er over den verste kneika.

Skriv gjerne til meg, jeg vil ikke dømme deg.

Stor klem fra en som har...

Takker for støtte! Var hardt å svelge noen av disse stygge kommentarene jeg har fått!

Er bare sånn at blir jeg forelska, så mister jeg dømmekraften fullstendig!

Finner meg i mye rart!

Men har kutta med han i dag!

For alvor! Han tror vel at jeg ikke mener det, denne gangen også! Jeg har forsøkt to ganger før!

Nå skal jeg...Og får håpe han lar meg i fred!

Det blir vondt! Men skal komme meg gjennom det! Jeg syns mest synd på dama hans! For innstillingen hans var å ha meg på si hele tiden.. Han trengte det sa han..Men ville ikke avslutte med henne!

Traff du også en på nett! Nifse greier det der! Jeg skal aldri forsøke meg igjen!

Har lært en lekse eller to!

Hvordan er din historie? Ble veldig nygjerrig nå!

Jeg skal først og fremst lappe sammen mitt eget forhold! Se om det går..

Og jeg skal aldri involvere meg med en gift mann igjen, ever..

Er det noe du lurer på, bare skriv!

Its still raining, today too..

Gjest vært der

Takker for støtte! Var hardt å svelge noen av disse stygge kommentarene jeg har fått!

Finner meg i mye rart!

For alvor! Han tror vel at jeg ikke mener det, denne gangen også! Jeg har forsøkt to ganger før!

Det blir vondt! Men skal komme meg gjennom det! Jeg syns mest synd på dama hans! For innstillingen hans var å ha meg på si hele tiden.. Han trengte det sa han..Men ville ikke avslutte med henne!

Traff du også en på nett! Nifse greier det der! Jeg skal aldri forsøke meg igjen!

Han jeg traff begynte med å stormkurtisere meg; middag og vin og latter. Jeg hadde helt fra begynnelsen en følelse av at noe var feil, men jeg valgte hele tiden å la tvilen komme ham til gode.

Etterhvert kom det små drypp om at han ikke var helt ferdig med ex-dama; dvs at han ikke hadde fått flyttet ut ennå. Så fortalte han at han ikke hadde tenkt å flytte ut ennå, pga hennes svakhet osv. Og så, flere uker senere går det opp for meg at han ikke har noen planer om å forlate henne, og at de nettopp har fått ennå et barn sammen!

Han var svært manipulerende og fortalte meg hva jeg skulle føle, og hvordan ting "egentlig" var fatt. Han klarte til og med å få meg til å ha medfølelse for hans situasjon: "Du må jo forstå at det er vanskelig for meg å ha to kvinner på en gang..." Til slutt så visste jeg ikke helt hva som var virkeligheten.

Men jeg stolte på min dårlige magefølelse og klarte å gjøre det slutt.

I ettertid ser jeg hvor vanvittig det var, og jeg er fremdeles rasende på ham for å trekke med inn i det manipulerende universet hans.

Du må vite at selv om du er svak nå, så klarer du å holde deg vekke fra ham! Han er ikke bra for deg, og kommer ALDRI til å gjøre deg lykkelig!

Annonse

Han jeg traff begynte med å stormkurtisere meg; middag og vin og latter. Jeg hadde helt fra begynnelsen en følelse av at noe var feil, men jeg valgte hele tiden å la tvilen komme ham til gode.

Etterhvert kom det små drypp om at han ikke var helt ferdig med ex-dama; dvs at han ikke hadde fått flyttet ut ennå. Så fortalte han at han ikke hadde tenkt å flytte ut ennå, pga hennes svakhet osv. Og så, flere uker senere går det opp for meg at han ikke har noen planer om å forlate henne, og at de nettopp har fått ennå et barn sammen!

Han var svært manipulerende og fortalte meg hva jeg skulle føle, og hvordan ting "egentlig" var fatt. Han klarte til og med å få meg til å ha medfølelse for hans situasjon: "Du må jo forstå at det er vanskelig for meg å ha to kvinner på en gang..." Til slutt så visste jeg ikke helt hva som var virkeligheten.

Men jeg stolte på min dårlige magefølelse og klarte å gjøre det slutt.

I ettertid ser jeg hvor vanvittig det var, og jeg er fremdeles rasende på ham for å trekke med inn i det manipulerende universet hans.

Du må vite at selv om du er svak nå, så klarer du å holde deg vekke fra ham! Han er ikke bra for deg, og kommer ALDRI til å gjøre deg lykkelig!

Hørtes ut som en skikkelig ekkling! Han er det han her og! Bruker alle midler for å få meg på gli!

Og at han fullstendig ga faen i meg på lørdag tok kaka! Da forsto jeg hvor landet lå! Hardt å svelge!

Vi har møttes på dagtid mens han har vært på jobb! Gudene må vite om han har truffet flere! Han jobber med transport, og styrer tida si selv!

Er visst en godt likt fyr, med mange venner! Men han ljuger så det renner av ham? Hvorfor skulle han ikke gjøre det for meg også? For å få det som han vil! Som han syns er best!

Jeg var hos ham hjemme! Han var syk, dama på jobb! Jeg ville prate, han jobbet iherdig med å få meg til sengs! Det endte sånn! Og han skjørte meg til bussen, omtrent etter at han hadde fått på seg buksa! Følte meg så urolig billig! Det var vondt!

Har i grunn bare vært frustrert så lenge jeg har kjent ham! Gjort meg selv vondt,og de jeg er glad i!

Det skal ikke skje!

Han har spinnet meg inn i sin EGO verden! Og det har tatt tid å våkne! Komme seg fri!

Han har Dame! Og har hele tiden gjort det klart at han ikke forlater henne..

Men ville ha meg på geledd fordi..Hans lille dukke!!

Nei godt er det å se hva som egentlig skjer! Jeg skal tilbake tillivet! Han skal glemmes, fullstendig! Og jeg skal greie det!

Prates..

Gjest tjohooo

Du, hallo litt da. Det er da hans valg å være utro, og det er hans ansvar ovenfor sin samboer - som etter hva jeg har lest av tråden også vet om det....Gravid med innskriver osv. Hadde han ikke vært utro med innskriver, så hadde det vært en annen.

Derimot er det hennes ansvar, hva hun har gjort ovenfor sin mann.

Det blir så idiotisk å hele tiden skylde på andre. Hvis f.eks min sambo hadde vært utro, hadde jeg satt all skyld på han, og ikke et ukjent kvinnemenneske som ikke har noe som helst ansvar ovenfor meg.

Er på mange måter enig, men mener det er en prinsippsak: man gjør ikke mot andre som man ikke vil at andre skal gjøre mot deg.

Gjest mor i juni

Finner meg i mye rart!

"For innstillingen hans var å ha meg på si hele tiden.. Han trengte det sa han..Men ville ikke avslutte med henne!"

Der har du nok svaret ditt, dessverre. Men det vet du sikkert.

Lykke til videre, han er ikke noe å spare på.....

Gjest tjohooo

Kjære deg.

Jeg har vært der sjøl, nesten i nøyaktig samme situasjon. Jeg hadde to, nå har jeg ingen. Gikk fra mannen, den andre bakket ut. Og her sitter jeg.

Bli hvor du er, sorter livet ditt med mann barn først. Den andre er ikke noe å satse på. Han sier jo selv at han ikke vil gå fra sitt. Hør på det.

Trøsteklemmer til deg.

Og du skylder på livet?

Sorry, hvis du har spilt dobbelt, er det du som er bitcha...

Gjest lifeisabitch

Og du skylder på livet?

Sorry, hvis du har spilt dobbelt, er det du som er bitcha...

Ja er det ikke deilig å sette seg til dommer over andre som ikke engang prøver å forsvare seg.

Jeg skylder ikke på noen, jeg bare er realist. Nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...