Gå til innhold

Jeg har mistet dømmekraften fullstendig!

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo

Ja er det ikke deilig å sette seg til dommer over andre som ikke engang prøver å forsvare seg.

Jeg skylder ikke på noen, jeg bare er realist. Nå.

Og din realitet er at det er livet som er bitcha?

Hadde du vært mindre egoistisk, tror jeg ikke du hadde hatt det synet!

Det finnes de som VIRKELIG møter motgang (ikke selvpåført, som i ditt tilfelle), som ER offer, og som ikke skylder på livet for det.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurerbare!

7

• Dorthe

5

• shandy

2

• BettyBlue

1

Hørtes ut som en skikkelig ekkling! Han er det han her og! Bruker alle midler for å få meg på gli!

Og at han fullstendig ga faen i meg på lørdag tok kaka! Da forsto jeg hvor landet lå! Hardt å svelge!

Vi har møttes på dagtid mens han har vært på jobb! Gudene må vite om han har truffet flere! Han jobber med transport, og styrer tida si selv!

Er visst en godt likt fyr, med mange venner! Men han ljuger så det renner av ham? Hvorfor skulle han ikke gjøre det for meg også? For å få det som han vil! Som han syns er best!

Jeg var hos ham hjemme! Han var syk, dama på jobb! Jeg ville prate, han jobbet iherdig med å få meg til sengs! Det endte sånn! Og han skjørte meg til bussen, omtrent etter at han hadde fått på seg buksa! Følte meg så urolig billig! Det var vondt!

Har i grunn bare vært frustrert så lenge jeg har kjent ham! Gjort meg selv vondt,og de jeg er glad i!

Det skal ikke skje!

Han har spinnet meg inn i sin EGO verden! Og det har tatt tid å våkne! Komme seg fri!

Han har Dame! Og har hele tiden gjort det klart at han ikke forlater henne..

Men ville ha meg på geledd fordi..Hans lille dukke!!

Nei godt er det å se hva som egentlig skjer! Jeg skal tilbake tillivet! Han skal glemmes, fullstendig! Og jeg skal greie det!

Prates..

Du kan jo si, når han tar kontakt med deg igjen, på en likegyldig måte:

'sorry, du tilfredsstiller meg ikke seksuelt'.

En smart liten 'hevn'.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...