Gå til innhold

Første gang - helt greit men...

Anbefalte innlegg

Gjest Firsttimer

Okey... Er en gutt på 21 år som "gjorde det" for første gang nå i helgen.. Ser på meg selv som en ganske selvsikker gutt, og har aldri hatt noe problemer med å date jenter og sånn.. Så møtte jeg en jente på byen som ble med meg hjem, og ting utviklet seg jo etterhvert..

Når vi kom i senga, ble det jo litt roting og sånn, og vi hadde et ganske langt forspill.. Faktisk lurer jeg kanskje på om det kanskje ble litt "for" langt.. Brukte tungen min på henne lenge, og etter dette har tungen min faktisk blitt sår! Mulig det har vært et lite sår der fra før, men det gjør liksom vondt i den strengen under tungen når jeg strekker den ut nå.. Og så har det dannet seg et lite hvitt belegg over det bittelitte såret der.. Kan dette ha noe med kjønnssykdommer å gjøre? (Som jeg forøvrig ikke har peiling på - men enkelte kan vel smittes via munn og??). Jeg merket at det gjorde vondt i tungen allerede et halvt døgn etterpå, så det er forhåpentligvis bare en slags "skorpe" på såret der.. Det er og en mulighet for at det rett og slett ble et lite sår av piercingen hun hadde i tunga si...

Jo, også en annen ting... Jeg hadde ereksjon under hele forspillet (som sikkert varte i 1 - 1 1/2 time), men da det virkelig "gjaldt" så svikta potensen.. Det var ganske flaut, for det var liksom "her time to return the favor", og så ble den helt slapp... Hva gikk galt?? Det var jo ikke det at jeg ikke hadde lyst, men jeg vet ikke om det har noe å si at jeg hadde ereksjon så lenge før noe skjedde liksom.. Noen andre som har opplevd dette??

Det tok seg opp igjen etter en liten stund, så vi fikk gjennomført samleiet, men jeg er virkelig ikke interessert i at det samme skjer én gang til!

Noen tips??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144841-f%C3%B8rste-gang-helt-greit-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg burde vel kanskje ha gitt meg da jeg begynte å bli "støl"/sliten i tungen.. Følte liksom bare at jeg ikke kunne stoppe da stønnene hennes ble høyere og høyere...! :o

Etter den søte kløe kommer den sure svie. ;)

Det såret du beskriver kan være after. Det er vondt, men det går over. Du kan kjøpe klorhexidin (?) på apoteket og påføre med q-tips så kanskje går det over raskere.

Enig med Åsemor om at kortere forspill kan gjøre ting lettere for deg. Eventuelt at du onanerer litt før du skal "gjøre jobben". Det var jo imponerende at du hadde ereksjon hele tiden. Mange mister ereksjon når de ligger vondt til. Alkohol kan også ha en del å si. Ellers er det nok en treningssak og et spørsmål om selvtillit. Bekymringer virker mot sin hensikt så tenk minst mulig og bare nyt om du klarer det. :)

Kan ikke svare på det med tungen din, men kan si noe om mulig årsak til at du mistet ereksjonen...

Da typen min debuterte seksuelt (han var forøvrig også 21, og det var med meg) så hadde han samme problem. Vi brukte kondom de første to gangene, og trodde kanskje det var derfor. Så venta med å prøve igjen til jeg begynte på p-piller. Men da skjedde det samme. Jeg tok det opp på et forum tilsvarende dette, og etter å ha lest mange innlegg om det også her, skjønner jeg at det er veldig vanlig. Det er rett og slett prestasjonsangst. Du sier du er selvsikker.. Men det kan ligge i underbevisstheten. Typen min er også selvsikker. Vi bestemte oss for å ta det rolig, og ikke tenke på det så mye. Ville ikke la ham føle noe press.

Så en dag, etter at vi hadde vært sammen i nesten 2 mnd'er gjennomførte vi et samleie for første gang. Det var en fin opplevelse. Og det skjedde spontant. Jeg lå på ryggen oppå ham, mens han fingra meg... Vi ble enige om å prøve igjen (lenge siden sist), og han gled rett inn, mens jeg fortsatt lå på ryggen oppå ham. Siden har vi aldri hatt det problemet igjen.

Jeg hadde gitt ham mye tid, og intet press, og han følte seg tryggere. Kanskje du også skal vente til du finner ei du føler deg trygg sammen med? Tror det kan ha mye å si. Det er iallefall det beste rådet jeg kan gi.

Annonse

Gjest Firsttimer

Etter den søte kløe kommer den sure svie. ;)

Det såret du beskriver kan være after. Det er vondt, men det går over. Du kan kjøpe klorhexidin (?) på apoteket og påføre med q-tips så kanskje går det over raskere.

Enig med Åsemor om at kortere forspill kan gjøre ting lettere for deg. Eventuelt at du onanerer litt før du skal "gjøre jobben". Det var jo imponerende at du hadde ereksjon hele tiden. Mange mister ereksjon når de ligger vondt til. Alkohol kan også ha en del å si. Ellers er det nok en treningssak og et spørsmål om selvtillit. Bekymringer virker mot sin hensikt så tenk minst mulig og bare nyt om du klarer det. :)

Vel, jeg kan vel ikke helt nekte for at jeg ikke var påvirket av alkohol... Selv om jeg følte meg relativt edru der og da.. Men det gjør man jo alltid.. (Schhhlaappp a' schnuppa - jæi er edru som en kanin!)

Var bare så irriterende, følte at junior drev gjøn med meg! Som å skru av en lysbryter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...