Gå til innhold

Gratis nettstudier?

Anbefalte innlegg

Gjest sonny&cher
Skrevet

Jeg må kanskje være hjemme med sønnen min til høsten. Vil gjerne studere, men har ikke råd til NKS, NKI eller studier med høye kostnader. Vet at høyskolen i Volda har studie i kommunal økonomi som ikke koster noe.

Noen som vet om flere?

Fortsetter under...

Skrevet

Da kommer du til å gå i "klassen" min:)

skorpionfisken
Skrevet

Sjekk med de videregående skolene og høgskolene, noen av dem har skole som er mest nettbasert.

En kompis av meg er tatt opp som vanlig elev på en videregående skole og skal ta teknisk fagskole. Hele skolen er nettbasert og han er på skolen bare for noen korte samlinger på etpar dager i måneden. Ellers jobber han hjemmefra. Den skolen er gratis.

Det finnes sikkert andre offentlige skoler som operer på samme måte.

Gjest sonny&cher
Skrevet

Da kommer du til å gå i "klassen" min:)

Det er ikke sikkert jeg søker kommunal økonomi, men er samfunnsplanleggingsstudent nå, så det hadde jo passa. Skal høre med universitetet i Bergen om å ta fag som ikke krever at jeg møter opp på forelesning.

Gjest pasa21
Skrevet

Det er ikke sikkert jeg søker kommunal økonomi, men er samfunnsplanleggingsstudent nå, så det hadde jo passa. Skal høre med universitetet i Bergen om å ta fag som ikke krever at jeg møter opp på forelesning.

Det er utrolig mange fag som ikke krever oppmøte, og jeg vet om mange som studerer uten å gå på forelesninger men som holder seg oppdatert på nettet....Funker fint

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...