Gjest sonny&cher Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Jeg må kanskje være hjemme med sønnen min til høsten. Vil gjerne studere, men har ikke råd til NKS, NKI eller studier med høye kostnader. Vet at høyskolen i Volda har studie i kommunal økonomi som ikke koster noe. Noen som vet om flere? 0 Siter
Mistera Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Da kommer du til å gå i "klassen" min:) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Sjekk med de videregående skolene og høgskolene, noen av dem har skole som er mest nettbasert. En kompis av meg er tatt opp som vanlig elev på en videregående skole og skal ta teknisk fagskole. Hele skolen er nettbasert og han er på skolen bare for noen korte samlinger på etpar dager i måneden. Ellers jobber han hjemmefra. Den skolen er gratis. Det finnes sikkert andre offentlige skoler som operer på samme måte. 0 Siter
Gjest sonny&cher Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Da kommer du til å gå i "klassen" min:) Det er ikke sikkert jeg søker kommunal økonomi, men er samfunnsplanleggingsstudent nå, så det hadde jo passa. Skal høre med universitetet i Bergen om å ta fag som ikke krever at jeg møter opp på forelesning. 0 Siter
Gjest pasa21 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Det er ikke sikkert jeg søker kommunal økonomi, men er samfunnsplanleggingsstudent nå, så det hadde jo passa. Skal høre med universitetet i Bergen om å ta fag som ikke krever at jeg møter opp på forelesning. Det er utrolig mange fag som ikke krever oppmøte, og jeg vet om mange som studerer uten å gå på forelesninger men som holder seg oppdatert på nettet....Funker fint 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.