Gå til innhold

Hvorfor ikke mensen når p-piller?(HASTER)

Anbefalte innlegg

Gjest Snafus

Hei.

Jeg tok p-piller to dager for lenge i nyttårshelga. og har ikke fått mensen. :( Er ikke gravid ifølge Evatesten, men vet ikke hav jeg skal gjøre nå ang p-pillene. Skal jeg begynne å ta dem igjen den samme dagen som før, eller skal jeg vente to dager? Tror det er dumt å begynne å ta dem nå siden jeg ikke har fått mensen....

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du tar p-piller to dager ekstra kommer mensen to dager senere og du startet nytt brett etter en ukes pause. Hvis du ikke har fått mensen når du skal begynne på nytt brett, bør du sjekke at du ikke er gravid. Noen ganger blir mensen borte på p-pille uten at det har betydning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...