Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg lurer bare på en liten ting... Jeg har blitt hennvist til gynekolog av min lege. Det jeg lurer på er om testresultatene blir sendt til legen min? eller om det er bare gynekologen som har de? Fastlegen er en venn av familien, vil ikke at han skal vite for mye......

Fortsetter under...

Hei.

Det er nok desverre slik du frykter...

Når man får henvisning så er jo det fordi man skal gjøre ting man ikke får gjort hos legen sin...men det er jo legen din som skal behandle deg videre slik at han vil motta et skriv etter timen din hos gyn.

Det blir det samme som om du skulle tatt røntgen ol.

Men det er medisinske opplysninger gyn.sender videre til lege da.

Og du...om legen er aldri så mye venn av familien så har han en streng taushetsplikt...uansett ting eller tang med deg så skal ikke det komme videre...så i verste fall får du prøve å trøste deg med det.

:)

Hei.

Når man får henvisning så er jo det fordi man skal gjøre ting man ikke får gjort hos legen sin...men det er jo legen din som skal behandle deg videre slik at han vil motta et skriv etter timen din hos gyn.

Og du...om legen er aldri så mye venn av familien så har han en streng taushetsplikt...uansett ting eller tang med deg så skal ikke det komme videre...så i verste fall får du prøve å trøste deg med det.

Joda, jeg vet det, men jeg liker ikke at han vet alt likevel...

Litt dumt i middagsselskaper og sånt synes jeg.. jeg får vel heller finne meg en ny fastlege tenker jeg ;)

Joda, jeg vet det, men jeg liker ikke at han vet alt likevel...

Litt dumt i middagsselskaper og sånt synes jeg.. jeg får vel heller finne meg en ny fastlege tenker jeg ;)

Ja, noen ganger så er det nok det enkleste...å finne seg en ny fastlege.

Spesiellt i tilfeller som ditt da, at man er så nære at man risikerer å spise middag sammen.

Lykke til da, håper du finner en god ny fastlege.

Gjest Pricilla

Hei.

Dette stemmer ikke for meg i hvert fall... legen min henviste meg til gyn. og har jeg plager med underlivet bestiller jeg time hos henne og hun gir meg medisiner.. Hun videresender ikke noe til fastlegen min. dette er jo to forskjllige leger! Akkurat som tannlegen det! ; )

Annonse

Dette stemmer ikke for meg i hvert fall... legen min henviste meg til gyn. og har jeg plager med underlivet bestiller jeg time hos henne og hun gir meg medisiner.. Hun videresender ikke noe til fastlegen min. dette er jo to forskjllige leger! Akkurat som tannlegen det! ; )

Så det er helt sikkert at ingenting blir videresendt?

..Kanskje jeg bare skal ringe til gynekologen og spørre :)

Takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...