Gå til innhold

Hva forteller denne sms?

Anbefalte innlegg

Gjest Goodgirl

"Jeg liker deg veldig godt! Hele deg faktisk! Men jeg akter ikke bryte med dama mi! Og det er IKKE noe du skal ta deg nær av! Vi har et "forhold" med litt uvanlige rammer! Jeg og du!Og jeg vil fortsette å se deg, leenge!"

Fått fra en mann jeg treffer som er utro mot samboern sin.

Da jeg ville bryte!

Hva sier dere, betyr jeg mye for denne mannen? Er det vits å fortsette å se ham. Han truglet meg nesten da jeg sa takk og farvel! Jeg fikk denne meldingen, samt noen til..

Han vil se meg i dag! Skal jeg møte ham..

Noen synspunkter

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144982-hva-forteller-denne-sms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Det kommer ann på hva du er ute etter. Er du ute etter en elsker på si, så hørtes jo dette ut som et strålende forslag.

Er du ute etter en kjæreste og venn som du kan dele hverdagen og tankene dine med, så ville jeg ikke brukt mer tid på denne mannen...

Han vi jo bare ha deg som en liten elskerinne på si... Og det er en rolle som de færreste hånderer på lang sikt.

Du bestemmer selv om han kan såre deg fremover.

Gjest lifeisabitch

Herregud da...eier du ikke samvittighet eller? Dropp han med EN gang! Han har samboer jo.

Dessuten sier han jo at han ikke kommer til å bryte med samboeren sin, han vil vel bare ha i pose og sekk.

Typisk å gi "den andre kvinnen" pepper for sin manglende samvittighet. Hva med den kødden av en mann spør nå jeg.

Til goodgirl: Du fortjener bedre enn en som behandler deg sånn som han gjør. Ikke tro at du kan forandre hans mening. Han kommer ikke til å gå fra samboeren sin. Og HVIS han mot all sannsynlighet gjør det - takler du å få ham i fanget da?

Annonse

Han er bare ute etter uforpliktende knulling med deg. Et leketøy som piffer opp i hverdagens traurighet. Du kan aldri forvente deg noe annet forhold med denne mannen.

Hvis det er noe å bygge fremtiden din på, så vel bekomme.......

Hæ? Akkurat som jeg piffer opp hverdagen din det jo... ;o)

Herregud da...eier du ikke samvittighet eller? Dropp han med EN gang! Han har samboer jo.

Dessuten sier han jo at han ikke kommer til å bryte med samboeren sin, han vil vel bare ha i pose og sekk.

Jøss, det er da ikke Goodgirl som ikke eier samvittighet? Hva med han som bokstavelig talt rir to hester? Jøsseball.. Her må da skyldfordelingen være rimelig enkel..

Det ser jo virkelig ut til at han har stor interesse av å se deg fremover da...men ikke for annet enn sengegøy...det er jo klart.

Han sier utrykkelig ifra at han ikke akter å gå fra dama si...hva annet vil han ha av deg da tror du?

Om han elsket deg...hvorfor vil han ikke da gå fra dama si?

Om du virkelig betyr mye for ham...hvorfor gikk han ikke fra dama si og sprang etter deg i steden for å sende denne sms tror du ?

Han ønsker nok sterkt å ha dama si på ene hånda og deg som sexleketøy på andre hånda...

Spørsmålet er vel hva du vil...

Hva jeg anbefaler ? Gå fra ham og se deg ikke tilbake...det er en promille sjangse for at du skal få ham 100 % for deg selv...og skulle du mot alle odds få det så vil du nok en dag være dama han har på ene hånda...mens han har en ny elskerinne på andre.

Du må da for all del være verdt mer enn det da!

Vær sterk, snu deg og gå ! Unn deg selv å være fri fysisk og psykisk for å ha muligheten til å finne en kar som elsker bare deg, som bruker tiden sin og følesene sine bare på deg.

Det kommer til å gjøre vondt en liten stund men det er det helt klart verdt...der fremme et sted står en skikkelig kar og venter på deg.

Lykke til.

Hilsen...

Det ser jo virkelig ut til at han har stor interesse av å se deg fremover da...men ikke for annet enn sengegøy...det er jo klart.

Han sier utrykkelig ifra at han ikke akter å gå fra dama si...hva annet vil han ha av deg da tror du?

Om han elsket deg...hvorfor vil han ikke da gå fra dama si?

Om du virkelig betyr mye for ham...hvorfor gikk han ikke fra dama si og sprang etter deg i steden for å sende denne sms tror du ?

Han ønsker nok sterkt å ha dama si på ene hånda og deg som sexleketøy på andre hånda...

Spørsmålet er vel hva du vil...

Hva jeg anbefaler ? Gå fra ham og se deg ikke tilbake...det er en promille sjangse for at du skal få ham 100 % for deg selv...og skulle du mot alle odds få det så vil du nok en dag være dama han har på ene hånda...mens han har en ny elskerinne på andre.

Du må da for all del være verdt mer enn det da!

Vær sterk, snu deg og gå ! Unn deg selv å være fri fysisk og psykisk for å ha muligheten til å finne en kar som elsker bare deg, som bruker tiden sin og følesene sine bare på deg.

Det kommer til å gjøre vondt en liten stund men det er det helt klart verdt...der fremme et sted står en skikkelig kar og venter på deg.

Lykke til.

Hilsen...

Tiltredes!

Annonse

Gjest tjohooo

Den forteller at han er en drittsekk som kjører dobbelt, skal ha pose og sekk, en dårlig person med null karakter. Den forteller videre at han vet akkurat hvor han har deg, og vet godt at han kan fortsette å snurre deg rundt lillefingeren som det passer han, fordi han har "gjennomskuet" deg og ser at du er SVÆRT svak & lett å manipulere på det området.

At du i det hele tatt vurderer å treffe en slik mann, sier videre litt om deg.

Hvis du tror han elsker deg eller er forelsket i deg, så tar du grundig feil. Dette dreier seg kun om han, - i likhet med alt det andre han måtte holde på med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...