Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

I januar i år begynte jeg å få problemer med urinveisinfeksjoner. Legene satte meg på antibiotika, og jeg har til nå gått på over 8 ukes kurer med antibiotika. Men symptomene blir fortsatt ikke borte..

Jeg har store smerter i underlivet, utflod som lukter veldig sterkt, jeg klarer ikke å holde på vannet og løper på toalettet 8-10 ganger om natta + hele dagen lang. Jeg har også smerter ved samleie og har merket at jeg blir mindre "våt".

Legen min vil teste meg for klamydia.

Jeg bor for tiden i utlandet og derfor spør jeg her om hjelp til dette, ettersom det alltid er lettere å forstå hva en norsk lege sier.

Jeg har bodd sammen med typen min i ett år nå, han har kun vært med ei før meg. Jeg testet meg for kjønnsykdommer før jeg hadde samleie med han, så jeg må da ha fått det fra han. Jeg vet at ex'en hans hadde for vane å ligge med flere på samme tid.

Det jeg lurer på, om det er klamydia, og jeg har hatt det i nesten ett år, hvorfor får jeg først symptomer nå? (har lest at de fleste ikke får noen symptomer også)

Og hvorfor har ikke typen fått symptomer?

Og ikke minst, kan dette ha gjort meg eller han steril??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144986-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...