Gå til innhold

Boblebadekar

Gjest Den opprinnelige m&m

Anbefalte innlegg

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Er det mye bedre enn vanlig badekar?

Er det mye styr å holde rent? Er det stor forskjell på de forskellige motorene? Vi har sett på et helt enkelt til ca. 9.000,-, men ser at de har jo mange med større motorer og flere dyser til doble prisen?

Har man noen særlig glede av boblekar i forhold til vanlig badekar?

skorpionfisken
Skrevet

Jeg har ikke boblebadekar, men ønsker meg inderlig ett. Noen venner av meg har, og de bruker det veldig mye. De har hatt det i flere år nå og er like glad i det ennå.

Skrevet

Vi har et boblekar som fulgte med da vi kjøpte leiligheta vi bor i. Det er ikke mye brukt, vi syns det bråker altfor mye, dessuten er det upraktisk form på karet(hjørneløsning).

Nå skal vi snart flytte og kommer til å satse på et vanlig badekar når badet etterhvert skal pusses opp.

Skrevet

Vi har et boblekar som fulgte med da vi kjøpte leiligheta vi bor i. Det er ikke mye brukt, vi syns det bråker altfor mye, dessuten er det upraktisk form på karet(hjørneløsning).

Nå skal vi snart flytte og kommer til å satse på et vanlig badekar når badet etterhvert skal pusses opp.

Vanlig badekar er jo bare kjipt. Takke meg til en dusj.

Men et boblebad skulle jeg gjerne hatt.

Skrevet

Vanlig badekar er jo bare kjipt. Takke meg til en dusj.

Men et boblebad skulle jeg gjerne hatt.

Jeg har revmatisme og et varmt og godt karbad gjør underverker for kroppen, men jeg foretrekker stillhet og ikke alt bråket et boblekar fører med seg!

Smaken er forskjellig vet du :-)

Skrevet

Vi har boblebadekar, men bruker ikke å "boble" så ofte. Badekaret blir derimot myyye brukt. Synes det er utrolig deilig med et stort badekar (oval form) som ikke er _altfor_ stort. Vi kjøpte vårt via "Hurricane" og er veldig fornøyd. Dysene ligger kun i bunnen av karet og dette badekaret er mye enklere å rengjøre enn de vanlige med dyser på sidene. "Hurricane" boblebad er nok litt dyrere enn et vanlig boblebadekar, men man kan først kjøpe kun karet og senere kjøpe ekstrautstyret som kreves for å få boblebad.

Skrevet

Jeg har revmatisme og et varmt og godt karbad gjør underverker for kroppen, men jeg foretrekker stillhet og ikke alt bråket et boblekar fører med seg!

Smaken er forskjellig vet du :-)

Så lenge du kommer det ut og inn av det er det greit :o)

Gjest vi har også!
Skrevet

Vi kjøpte boblekar for ett år siden, og har brukt det masse! Både vi voksne og ungene. Det er ganske stort, større enn de vanlig hjørnekarene, så hele familien kan bade samtidig. Vi er fire.

Det er ikke Hurricane, men et normalt boblebad, og jeg skjønner ikke hva som skal være så mye verre å rengjøre med det? Det ordner jo seg selv, bare ha oppi rensevesken, la det boble en stund og åpne sluket. Verre er det ikke.

Utrolig deilig med boblekar!!! Anbefales på det sterkeste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...