Gå til innhold

Ekstrem kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

sorgfulljente16

Jeg har et stort problem og håper dere kan hjelpe meg. Jeg var sammen med "roar" ifra januar i fjord til mai. Vi hadde det kjempe bra sammen. Men helgen før 16.mai reiste han til spania uten og gi beskjed til meg. Alle hans venner fikk vite det men han sa ingen ting til meg. Han hadde prøvt å ringe men jeg tok ikke telefonen, men han kunne da ha skrevet en tekstmelding? Jeg klinte med en annen gutt 16mai pga alkoholen. Vet at det ikke er lovt og skylle på den men det ble da slik. Jeg angrer så veldig for det er denne gutten "roar" jeg elsker av hele mitt hjerte. Han sier den dag i dag at hadde jeg ikke vært borte i en annen gutt hadde vi nok vært sammen enda. Jeg blir så lei meg når jeg hører det. For jeg vil ikke være med noen andre. Jeg har prøvd men det har endt opp galt pga "roar" og mitt sterke savn av ham. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og trenger noen råd. Jeg orker ikke å tenke på han hele tiden men jeg gjør det ALLTID.For et par uker siden koste vi oss skikkelig sammen. Men han angret selvfølgelig dagen etter på. Kanskje det var min feil, jeg ga beskjed at det nok var en feil. Men jeg var så redd for å bli avist av mannen i mitt liv. Hva skal jeg gjøre vær så grei å hjelp meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145082-ekstrem-kj%C3%A6rlighetssorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff stakkars.... De sier det bare er "puppy love" fordi du bare er 16 år, men det kan gjøre så vondt så vondt allikevel... Det kjennes kanskje ikke sånn ut nå, men det GÅR FAKTISK OVER! Det er bare så ille nå.

Men denne "Roar" er uansett ikke verdt det. Hvis han var en skikkelig gutt, ville han ikke bare dratt til Syden uten å si fra til deg; han ville gitt deg beskjed og gjort det slutt på en skikkelig måte. At du rota med en annen gutt for et år siden (om jeg forsto deg rett) så tror jeg neppe det hadde noe med saken å gjøre. Det er bare exen din som bruker det som en unnskylding...

Mitt tips til deg er å kose deg med vennene dine og familien din, drit i eksen og vennene hans, og selv om du ikke tror på meg nå, så går det faktisk over, og du finner nok "mannen i ditt liv" du også tilslutt, jeg bare håper du er noen år eldre når dette skjer - du er tross alt ikke mer enn 16!

Lykke til!

Hvis "16" er alderen din, så kan jeg ikke annet enn le av at du prater om "mannen i ditt liv"...

Jeg hadde min sterkeste kjærlighetessorg da jeg var 16... trodde jeg... hele livet mitt dreide seg om "mannen i mitt liv"

Idag kan jeg jo ikke gjøre annet enn å se tilbake og smile når jeg tenker på hvro ufattelig dum jeg var som var forelsket i ham, mannen var jo en IDIOT...hehe

mandarin1365380635

Hvis "16" er alderen din, så kan jeg ikke annet enn le av at du prater om "mannen i ditt liv"...

Hvorfor må du le av det???

Selv har jeg bytta partner mange ganger siden jeg var 16, er nå snart 40..

Men min kjære storesøster traff sin mann da hun var 15. I dag 30 år etter, er de fortsatt lykkelige sammen..

Har feiret sølvbryllup, blitt besteforeldre m.m.

Så le det ikke bort fordi om hun bare er 16 år.

Mener å huske fra min egen ungdom at kjærlighetssorgen jeg hadde da jeg var 16 var minst like tung som den jeg opplevde i fjor..

Gjest MaxMix

Hvilket i så fall er utrolig ignorant. Eller burde alle følge ditt følelsesregister og erfaringsgrunnlag når det gjelder hva hun burde føle og oppleve?

For henne er dette selvsagt dødsens alvorlig, og like vondt som en kjærlighetssorg for en på 30, kanskje til og med vondere siden en på 30 gjerne har erfart mye nok til å vite at livet faktisk vil gå videre, tross alt. Ja, etter en stund til og med bli enda bedre enn før fordi man har skaffet seg nye erfaringer og vokst i livet.

At en gutt som bare stikker fra henne til Spania ikke er noe verdt å samle på, spiller overhodet ingen rolle for henne nå. Sorgen er like vond uansett. Men senere i livet, når hun oppdager en mann av samme kaliber som denne umodne gutten, vil alarmklokkene hennes ringe, og hun vil, på grunn av sine erfaringer, unngå de verste fellene og de største smertene.

Så til sorgfulljente16: Vi har alle opplevd det du opplever nå. Men selv om livet ditt senere, utrolig nok, vil bli ennå rikere, bedre og flottere enn det noen gang har vært, kan smerten kjennes ulidelig vond nå. Så du kan tillate deg å føle sorg. Senere vil du se at det er en mening bak alt. Dette gjør deg til ei sterkere og enda flottere jente som har mange fine opplevelser foran deg - men en gutt som respekterer og elsker deg for den du er.

Annonse

sorgfulljente16

Uff stakkars.... De sier det bare er "puppy love" fordi du bare er 16 år, men det kan gjøre så vondt så vondt allikevel... Det kjennes kanskje ikke sånn ut nå, men det GÅR FAKTISK OVER! Det er bare så ille nå.

Men denne "Roar" er uansett ikke verdt det. Hvis han var en skikkelig gutt, ville han ikke bare dratt til Syden uten å si fra til deg; han ville gitt deg beskjed og gjort det slutt på en skikkelig måte. At du rota med en annen gutt for et år siden (om jeg forsto deg rett) så tror jeg neppe det hadde noe med saken å gjøre. Det er bare exen din som bruker det som en unnskylding...

Mitt tips til deg er å kose deg med vennene dine og familien din, drit i eksen og vennene hans, og selv om du ikke tror på meg nå, så går det faktisk over, og du finner nok "mannen i ditt liv" du også tilslutt, jeg bare håper du er noen år eldre når dette skjer - du er tross alt ikke mer enn 16!

Lykke til!

Takk skal du ha;) Har lenge prøvt og gjøre det på den måten... Men det har ikke hjulpet så langt... Men prøver igjen ehe;) Men det går faktiskt an og finne mannen i sitt liv når en er 16.. Faktiskt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...