Gå til innhold

Hvorfor går ikke ereksjonen ned?

Anbefalte innlegg

Gjest går ikke ned

Av og til når jeg har elsket med min kjære går ikke ereksjonen hans ned før etter mange minutter etter at han har kommet.

Kan dette være fordi han bare har fått utløsning og ikke orgasme, eller omvendt?

Mener at det er de gangene vi er mest kåte det er sånn, og ikke ofte. Den går som regel ned om vi ikke fortsetter å ha sex etter han har kommet.

Bare lurer på om han da egentlig ville hatt mer liksom ,ikke er blitt tilfredstilt.. eller hva?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145123-hvorfor-g%C3%A5r-ikke-ereksjonen-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fffher

da har jeg et tilleggsspørsmål; kan gutter få utløsning og ikke orgasme? trodde at når en gutt fikk utløsning så hadde han automnatisk fått orgasme også? Mulig dette var et dumt spørsmål?

Noen gutter greier å skille dem, og noen har ikke orgasme hver gang de "spruter".. Kan få flere orgasmer etter hverandre osv..

Har faktisk hørt om noen gutter som sjelden får orgasme, men bare spruter..

Gjest mjaaaa---

Noen gutter greier å skille dem, og noen har ikke orgasme hver gang de "spruter".. Kan få flere orgasmer etter hverandre osv..

Har faktisk hørt om noen gutter som sjelden får orgasme, men bare spruter..

det var nytt. så gutter kan faktisk "fake"?

Gjest fffher

Selvsagt, men hva er peoenget med det da?

De fleste jenter tror det er bra nok bare en spruter også, så hvorfor skulle man da sitte å si at jeg fikk orgasme om man ikke gjorde det? Ingen spør om det da..

Fake utløsning blir litt værre da..

Debattene her handler ofte om hennes orgasme, og sjelden om mannens. Det virker ikke som du er alene når du tror at bare fyren får utløsning så er han i himmelen. Jeg tror ikke menn faker så ofte, men utløsning er ikke uløselig knytta til orgasme! Vi menn er kanskje ikke så enkle som dere tror ;)

Annonse

Selvsagt, men hva er peoenget med det da?

De fleste jenter tror det er bra nok bare en spruter også, så hvorfor skulle man da sitte å si at jeg fikk orgasme om man ikke gjorde det? Ingen spør om det da..

Fake utløsning blir litt værre da..

GUTT: Hjeeelp! Her er det mange versjoner... Tror neppe en gutt kan ha utløsning uten en orgasme. Mulig at den er veldig svak derimot. Men, det ER mulig å få orgasme uten utløsning - men det er kjinkige saker... Tror nok at dere jenter kan slå dere til ro med at der er neppe er fake!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...