Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har aldri fått orgasme under et samleie, er det noe i veien med meg? når jeg er alene og blir opphisset pleier jeg å ta en pute mellom beina mine og på en måte ri på den, og da oppnår jeg orgasme. hvorfor får jeg da ikke det under samleie? jeg har hatt samme partner i 1år nå, og vi har hatt samleie en rekke ganger, uten at jeg har fått orgasme en eneste gang.

kan du gi meg noen tips om hva jeg bør gjøre, eller ikke gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145153-problemer-med-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Ofte så legger man seg til helt spesielle handlingsmønstre når man onanerer - og perfeksjonerer en privat måte å få orgasme på. Men det er ikke alltid at det fungere like lett når man er sammen med en mann, eller har samleie.

Jeg syntes at du burde øve deg på å onanere på andre måter. Legg deg på ryggen, bruk strålen på dusjen, kjøp deg en vibrator... Når du lærer deg til å får orgasme på flere ulike måter når du onanere, så vil det bli lettere å overføre dette til en samleiesituasjon.

Da kan du for. eks, sitte oppå gutten og stimulere deg selv med fingrene mens du rir ham. Da har du full kontroll over tempo og hoftebevegelser, og kan derfor letter få orgasme. Deretter kommer det kanskje lettere av seg selv...?

Øvelse gjør mester!

Heisan!

Det er ikke så uvanlig å ikke oppnå orgasme sammen med en partner, selv om du klarer det alene.

Årsaken i dette er ikke verre enn at du blir forstyrret i det som skal til for du skal klare det med han.

Når du onanerer så bruker du dine metoder for å klare å oppnå orgasme, for å oppnå dette er det viktig å stimulere deg riktig, ikke for hardt og ikke for løst, ha riktig hastighet, stoppe opp i rett tid og fortsette i rett tid, tenke de rette tankene, ligge i de rette stillingene, stramme de rette musklene, holde på lenge nok, osv, osv. Alt dette blir forstyrret når du har med deg en partner, med andre ord du får ikke den rette stimulansen.

Partneren vil heller ikke vite alt dette som skal til for at du skal nå toppen heller.

Det er mye som skal stemme for at du skal klare dette, du kan fort bli hemmet av at partneren er der også og ikke tør å slippe deg helt løs.

Jeg anbefaler deg å onanere samtidig som dere har samleie, da har du større mulighet for at du lykkes.

Sett i gang å tren, det er absolutt ikke det verste man kan trene på heller:-)

Gjest gelele

Onanerer du ikke på noen annen måte? Ved å ta på deg selv?

Liker du ikke ta på deg selv? Du må selv lære kroppen å kjenne ved å ta på deg og onanere deg til samleie uten puta, den får du ikke brukt under samleie. Når du vet hva som funker for deg, gjør dere det sammen...

Annonse

Heisan!

Det er ikke så uvanlig å ikke oppnå orgasme sammen med en partner, selv om du klarer det alene.

Årsaken i dette er ikke verre enn at du blir forstyrret i det som skal til for du skal klare det med han.

Når du onanerer så bruker du dine metoder for å klare å oppnå orgasme, for å oppnå dette er det viktig å stimulere deg riktig, ikke for hardt og ikke for løst, ha riktig hastighet, stoppe opp i rett tid og fortsette i rett tid, tenke de rette tankene, ligge i de rette stillingene, stramme de rette musklene, holde på lenge nok, osv, osv. Alt dette blir forstyrret når du har med deg en partner, med andre ord du får ikke den rette stimulansen.

Partneren vil heller ikke vite alt dette som skal til for at du skal nå toppen heller.

Det er mye som skal stemme for at du skal klare dette, du kan fort bli hemmet av at partneren er der også og ikke tør å slippe deg helt løs.

Jeg anbefaler deg å onanere samtidig som dere har samleie, da har du større mulighet for at du lykkes.

Sett i gang å tren, det er absolutt ikke det verste man kan trene på heller:-)

Hvis man er så¨ensporet at en må ha alt på nøyaktig samme vis, funker man vel dårlig sammen med en partner. Da tror jeg man må øve lenge selv først, og _variere_!! Kan ikke bare gjøre det likt hver gang da, må kunne tåle variasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...