Gjest Sliten og lei gutt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har møtt og datet en jente en stund, men nå har det låst seg. Jeg har vært veldig interessert i henne fram til nå, har aldri møtt noen det har klaffet så bra med noen gang, men nå vet jeg ikke lenger. Problemet er at det har vært flere enn meg som hun har vært ute med, og det virker som om hun ikke klarer å bestemme seg for hvem hun skal velge. Derfor sender hun ut veldig motstridende signaler. En dag kan det virke som jeg er prinsen på den hvite hesten, en annen gang som om jeg er en hun ikke vil ha noe med å gjøre. Jeg vet godt hvem en av de andre er, og han vet jeg at har flørtet med andre damer samtidig og ikke tar det like seriøst som meg. Tror heller ikke hun har så mye tid at noen av oss får ”en større bit av kaka” enn noen andre. Nå er hun inne i en periode hvor hun nesten overser meg og da blir jeg veldig lei meg innvendig for at hun viser så liten interesse. Kanskje hun overser meg fordi det begynner å bli på tide med et realt svar på hva det blir til. Spørsmålet mitt er hvor lenge orker jeg å vente? Om jeg presser på og vi ender opp som et par uten at hun er 100% sikker på at hun har valgt riktig, så vil jeg ikke føle meg komfortabel. Jeg er avhengig av å vite at det er meg hun vil ha og ikke bare ”sånn ble det” eller ”det kunne like gjerne blitt en av de andre”. På den ene siden er jeg fristet til å la henne seile sin egen sjø, jeg fortjener en jente som virkelig vil ha meg og ikke en som overser meg. På den annen side så er jeg livredd for at dette kanskje er kvinnen i mitt liv og at det er nå eller aldri. Har som sagt aldri før følt en sterkere ”connection” med noen jenter. Bør jeg kutte alle bånd og komme meg videre eller skal jeg vente på henne? Jo lenger tid det går jo mer skeptisk blir jeg til henne. Har prøvd antyde at jeg må ha et ærlig svar snart, men det koker alltid bort og hun finner på en masse unnskyldninger for å unngå den konfrontasjonen. Tror det er fordi hun verken kan gi meg et klart ja eller nei. Akkurat nå har jeg en utrolig vond følelse inni meg og har bare lyst til å komme meg videre. Har sagt nei til flere jenter som har villet gå ut med meg den siste tida fordi jeg vet jeg bare vil sitte å tenke på henne, og det synes jeg ikke er riktig. Jeg skal i hvert fall ikke leke med andres følelser på samme måte for jeg vet hvor vondt det er. Trenger noen innspill nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145184-hvor-lenge-skal-jeg-vente-p%C3%A5-henne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Trekk deg unna. Da vil kanskje interessen hennes øke :0) Hvis hun ikke kommer etter deg når du trekker deg unna, er hun ikke tilstrekkelig interessert i deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145184-hvor-lenge-skal-jeg-vente-p%C3%A5-henne/#findComment-918892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sliten og lei gutt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Trekk deg unna. Da vil kanskje interessen hennes øke :0) Hvis hun ikke kommer etter deg når du trekker deg unna, er hun ikke tilstrekkelig interessert i deg. Det er jo på en måte det jeg har gjort da.... Når hun er så avvisende og ikke vil ha kontakt så holder jeg meg unna. Derfor lurer jeg på hvor lenge jeg skal vente. Enten på at hun tar initiativ, eller at jeg setter punktum og prøver å komme meg videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145184-hvor-lenge-skal-jeg-vente-p%C3%A5-henne/#findComment-918895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BigTimeDaddy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det er jo på en måte det jeg har gjort da.... Når hun er så avvisende og ikke vil ha kontakt så holder jeg meg unna. Derfor lurer jeg på hvor lenge jeg skal vente. Enten på at hun tar initiativ, eller at jeg setter punktum og prøver å komme meg videre. For all del ikke vent på henne men gå ut på byen lev som du er single og flørt i vei. Hvis hun virkelig vil ha deg så skal det ikke være tvil slik som nå! Du ødelegger mer ved å vente på henne - vis at du er selvstendig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145184-hvor-lenge-skal-jeg-vente-p%C3%A5-henne/#findComment-919670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkenikk Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er jo på en måte det jeg har gjort da.... Når hun er så avvisende og ikke vil ha kontakt så holder jeg meg unna. Derfor lurer jeg på hvor lenge jeg skal vente. Enten på at hun tar initiativ, eller at jeg setter punktum og prøver å komme meg videre. "Jo lenger tid det går jo mer skeptisk blir jeg til henne" Du har jo svart deg selv her. Gå videre i livet ditt. Vil hun ha deg, kommer hun etter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145184-hvor-lenge-skal-jeg-vente-p%C3%A5-henne/#findComment-920004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.