Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hjeelp1365380691
Skrevet

Gutt på 29, har i mange år oppfattet min sædlukt som ubehagelig. Lukter som klor, og lukten er forholdsvis sterk og stram.. Er det andre som har dette problemet? Hva skyldes det? Og hva kan jeg gjøre med det?

Gjest har kjent den lukten jeg og!!
Skrevet

Tror rett og slett det lukter litt sånn....som klor.

Tror det er litt samme lukta hos jenter, og jeg begynner å lure på om det faktisk kan være noe klorlignende i det, for trusene mine er blitt litt bleket, akkurat der hvor det kan bli litt vått...

Gjest Pricilla
Skrevet

Lukter klor av sambisen min og. Skal vel være sånn da?

Gjest gresnky
Skrevet

Lukter kanskje litt klorliknende? Men ikke akkurat så sterk lukt da.

Vaffelrøre er det første jeg tenker på når jeg kjenner lukta da men..

Skrevet

Jeg synes det lukter sjampinjong av sæd. Eller omvendt. Klorlukt har jeg aldri kjent.

Gjest gurgle
Skrevet

tror det lukter ganske likt hos de fleste gutter. jenter der i mot har en mildere lukt.

drikker du masse vann og te så reduserer du den "stramme lukta" samt at du tømmer deg litt oftere...

det hjalp for samboeren min, men lukta blir du nok aldri helt kvitt.

Skrevet

Kostholdet har sitt å si for lukten. Melkedrikkere har langt strammere sædlukt enn de som ikke drikker melk.

Skrevet

Er vel ikke noe galt med klorlukt? Lukter RENT, jo!

Men hvis du lukter som et skikkelig magadrag Klorin, så kan du vel alltids drikke litt mer vann, da skyller du systemet ;-)

Skrevet

Jeg synes det lukter sjampinjong av sæd. Eller omvendt. Klorlukt har jeg aldri kjent.

Jeg syns det lukter oppvaskmaskinmiddel av sæd.

Skrevet

Høres helt normalt ut at det lukter litt kloraktig.

Sæden er basisk og skjeden har sur ph, det er fordi den beste sædcellen skal vinne fram at vi er lagd slik. Kanskje er det fordi det er basisk at det lukter klor?

Undrer fælt nå.

Gjest sånnerdetmeddensaken
Skrevet

Melkedrikkende menn får mye sjeldnere munnsex av meg enn de som ikke MÅ ha det, ikke MÅ ha det...

Skrevet

Tror det er ganske normalt... Men forsøk å spise asparges eller kanel - da blor det andre boller :)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert
Skrevet

Sæd lukter mer eller mindre som du beskriver det, men lukten og smaken varierer etter hva vi spiser. Spiser du mye krydder, spesielt hvitløk, har det en tendens til å påvirke både lukt og smak. Alkohol og sigaretter gir en bitter smak med tilsvarende lukt. Skarp smak og lukt får du om spiser for eksempel rødt kjøtt, asparges og brokkoli. Er du vegertarianer eller spiser masse selleri er smaken mildere. Du får også en mildere lukt og smak om du ejakulerer ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...