Gå til innhold

Samboer bruker all sin kjærlighet på barna -- normalt??

Anbefalte innlegg

serendipity

Og hva er er galt med en kjærlighetserklæring?

Og hva vet du om hva faren gjorde? Ofte har en sak flere sider,og hun som skrev innlegget er sikkert styrt av sine følelser, muligens litt sjalusi,og det er bare hennes versjon vi hører.

Jeg prøver å se for meg min egen datter i sofaen, sammen med faren. Jeg sitter ved siden av. Hun tøyser og tuller, løfter på genseren til mannen min og smasker han på magen.

Sånn ser jeg for meg situasjonen.Absolutt helt ufarlig. Ved siden av sitter stemoren som ikke har barn selv,og ser på.

For henne som ikke er vant til dette,er jo ikke hennes barn,setter det i gang sjalusien.

Dessuten står det ikke noe sted at det var under beltestedet. Han åpnet ikke beltet for at ungen skulle kysse han lenger ned. Hadde så vært tilfelle, hadde mitt svar sett helt annerledes ut.

Det står at hun kysser nedenfor navelen, og det må da kunne kalles nedfor beltestedet, med mindre mannen "sagger veldig"

Fortsetter under...

Gjest Wita

Det står at hun kysser nedenfor navelen, og det må da kunne kalles nedfor beltestedet, med mindre mannen "sagger veldig"

Min egen bukse går ikke helt opp til navlen. Det er et lite stykke mellom bukselinning og navle. Med andre ord, det går godt an å kysse der, og si at det skjedde under navlen.

Jeg hadde ikke sett på det som noe seksuelt med et lite nuss der fra min yngste datter.

Jeg tenker at det var det som skjedde.

Men i stemors hode ble dette nusset når hun skal beskrive til oss noe helt annet, og muligens ble like under navlen, så LANGT under navlen, at det nesten ble helt ned til tissen.

Da må han i så fall ha åpnet beltespenna, eller ha hatt en veldig løstsittende bukse på seg.

Vel, hvis det var slik det var så er jeg enig med resten her, MEN tror du ikke at det muligens kan være en slik at hun kanskje overdriver bittelitt.

Det tror jeg.

Derfor reagerer jeg på at alle er så raske med å dømme denne mannen, til å nesten være en potensiell seksualforbryter.

Atpåtil blir stemoren rådet til å gå til moren for hause opp henne også.

Fy fader dette er ganske drøyt.

Var vel slik Bjugnsaken startet også kanskje, en fjær som ble til fem høns.

Gjest siria

Kan ikke helt se den store forskjellen mellom å blåse og kysse. Munnen er uansett i kontakt med magen.

Tror ikke akkurat det er klining ungen driver med.

Svarene blir veldig ensidig her når det bare er hennes ord vi får høre.

Kan ikke helt se det skumle i å kysse på magen.

Hadde du reagert på samme måte hvis det var mammaen som ble kysset på magen?

Og hvis pappaen hadde vært ubehagelig på noen måte,tror du ikke barna ville trukket seg unna da?

Når det er ganske langt under navlen er det vel litt rart og ekkelt???

Gjest Wita

Når det er ganske langt under navlen er det vel litt rart og ekkelt???

Selvfølgelig er det rart og ekkelt hvis det er langt under navlen.

Men her hører vi jo bare hennes historie,og jeg greier bare ikke å stemple en mann som potensiell sexforbryter,ut i fra bare hennes historie.Til det er historien for spinkel.

Sjalusi kan føre til sterke overdrivelser.

Ser bare hva det kan føre til når jeg og mannen min krangler.

Noen ganger kan han vri slik om på en situasjon til sin egen fordel at jeg bare blir sittende å måpe. Det samme føler sikkert han om meg.

Selvrettferdigheten kan være så stor at ingen kjenner seg igjen i den.

Og en incestsak er så alvorlig,at man bør vite mer en det lille som kom frem her.

Jeg vil tro at ungene kysset faren på magen også mens han bodde sammen med barnas mor.

Hvorfor har ikke hun reagert i så fall?

Jeg skulle ha likt å sett et innlegg fra barnas pappa,der han forteller sin versjon.

Hadde vært interesant å se hvilke svar han hadde fått.

Antagelig masse støtte.

Noe slik som. Du gjør rett i tenke på barna først.

Hiv samoeren ut,og finn deg en moden dame.

Selvfølgelig er det rart og ekkelt hvis det er langt under navlen.

Men her hører vi jo bare hennes historie,og jeg greier bare ikke å stemple en mann som potensiell sexforbryter,ut i fra bare hennes historie.Til det er historien for spinkel.

Sjalusi kan føre til sterke overdrivelser.

Ser bare hva det kan føre til når jeg og mannen min krangler.

Noen ganger kan han vri slik om på en situasjon til sin egen fordel at jeg bare blir sittende å måpe. Det samme føler sikkert han om meg.

Selvrettferdigheten kan være så stor at ingen kjenner seg igjen i den.

Og en incestsak er så alvorlig,at man bør vite mer en det lille som kom frem her.

Jeg vil tro at ungene kysset faren på magen også mens han bodde sammen med barnas mor.

Hvorfor har ikke hun reagert i så fall?

Jeg skulle ha likt å sett et innlegg fra barnas pappa,der han forteller sin versjon.

Hadde vært interesant å se hvilke svar han hadde fått.

Antagelig masse støtte.

Noe slik som. Du gjør rett i tenke på barna først.

Hiv samoeren ut,og finn deg en moden dame.

Kloke ord, jeg er enig i alt du skriver!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...