Gå til innhold

hvor fort går det

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jarle23

Litt på siden.

For min del blir jeg mye mindre følsom i penis hvis jeg akkurat har hatt orgasme og derfor tar det lengre tid å få ny orgasme hvis man "begynner på nytt". Men det man skal være klar over er at det er en tendens (i alle fall for min del) til at penis ikke blir like stiv den andre gangen!

Det kan jo være greit å få med seg før man tar en kjapp på egenhånd på do før man går inn på soveærelset for å imponere dama med sin utholdenhet;0)

Annonse

Fjellrøys

Jeg tror nok det er veldig forskjellig fra person til person. Hvis jeg og kjæresten min netopp har hatt sex, kan det ta litt lenger tid andre gangen for ham. For meg er det forskjellig fra hver gang. Selv om jeg onanerer mye, eller han nettopp har gitt meg orgasme, kan det like gjerne ta kort tid før jeg får en til, som lang tid..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...