Gå til innhold

Jeg er helt knust?

Anbefalte innlegg

Gjest socom

Kanskje fordi du er trygg på deg selv, og får det du trenger av kjærlighet og annerkjennelse, men skjer det en dag at du mister ditt trygge og gode liv, at den du er glad i forlater deg slik at du blir fortvilet og usikker, da vil du kanskje bli mye svakere for tilbud/ros/oppmerksomhet fra andre enn det du er nå, og kunne bli forført av et menneske med uedle hensikter, slik som han hun snakker om her. Jeg tror alle kan havne i en slik situasjon, og den som virkelig er å bebreide her er vel aller først HAN

Er enig med deg i at det først og fremst er HAN som skal bebreides her. Men uansett jeg har ingen respekt for at noen, hverken kvinner eller menn, bryter inn og ødelegger et annet forhold (uansett hvem som starter det). Ser ingen grunn til å ødelegge livet til andre fordi man har det vanskelig selv, hvilken glede skulle man ha av det????? Og når man i tillegg blir behandlet på den måten som er tilfellet her.......... har man da blitt så urettferdig behandlet her i verden at man skal slutte å ta hensyn til sine medmennesker.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...