Gå til innhold

Kan jeg stole på det han sier?

Anbefalte innlegg

Gjest Lilliane

Jeg er ei ung jente som er sammen med en nokså erfaren gutt. Jeg har selv bare ligget med en før minnåværende, mens han selv har hatt rundt 15 - og samtlige er for en natt.

Han sier jeg slår alle ned i støvlene og at jeg er den aller aller beste av alle.

Han sier han aldri har hatt så god sex som med meg, både fordi måten jeg oppfører meg på er herlig sier han, men ogsp fordi han har så sterke følelser for meg som han aldri før har hatt.

Kan jeg tro på dette? Utrolig dumt å spørre om dette her, jeg vet det, men er så usikker siden han har hatt så mange.

Føler meg liksom ikke så spesiell. Men han sier jeg er det fordi han aldri har elsket noen så høyt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145507-kan-jeg-stole-p%C3%A5-det-han-sier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tulaluralura

One-night stands er som regel ikke noe særlig seksuelt, mener jeg. Å ha sex med en man kjenner og elsker, gir mye mer på det følelsesmessige planet - og rent seksuelt lærer man hverandres preferanser og vet bedre hvordan man tilfredsstiller partneren - dermed blir selve akten ofte bedre.

Førstegangsseks med en person er som regel ikke all verden.

er min erfaring

Gjest kalle kaninen

Han kan vel umulig ha elsket noen før da om han bare har hatt ONS? Hvor lenge har dere vært sammen da?

Har han følelser for deg vil nok sexen bli bedre, hvertfall fordi han da også kjenner følelser.

Sexen rent teknisk, og også spenningen kan jo ha vært minst like bra med andre selvsagt.

Uansett er jo ofte det noe vi sier til de alle da, spesielt om vi har lyst til å komme ned i buksa dems igjen...

Men det er sikkert noe i det han sier..

Sex er helt klart bedre med en man elsker, så jeg tror han sier det han føler, og at det er sant.

Hei åsemor .-)

Vil du helst være sexpartner nummer 15, eller den 15' kvinnen han har elsket av hele sitt hjerte ?

Jeg hadde foretrukket å være sexpartner nummer 15, men den første partneren virkelig elsket .-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...