Gjest fortvila 40 år kvinne Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg ønsket litt intim kontakt med mannen min i går kveld.Prøvde litt forsiktig,-var redd for å bli avvist igjen. Joda,ble nok avvist igjen! Sånn er det hver gang.Eneste gangene han ønsker noe,er en sjelden gang han får dårlig samvittighet ovenfor meg. Så han kan da,-men gidder ikke!Vi har bare vært sammen i 4 år,-er nygift. Hadde håpet at det ikke ble sånn. Han gidder bare ikke.Kan det ha noe med hans "høye" alder...42 år? Han var ikke sånn med det samme vi ble sammen.Det ble sånn når han hadde meg i "boks",-føler jeg. Er bare så lei meg for å bli avvist bestandig,-tror jeg ikke orker å prøve meg noe mer...En fin måte for å unngå å bli avvist på.En fin måte sånn at jeg ikke får det vondt når jeg blir avvist. Kanskje noen har noen erfaringer/råd til meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cronblom Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er utrolig dårlig gjort, og respektløst av han, å gifte seg med deg, når han ikke lenger har lyst på deg. Hva i alle dager er motivet hans for det??? Du da, skjønte du ikke at tenningen på deg var borte, FØR dere giftet dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-921321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 42 er ingen alder, så forklaringen ligger neppe der! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-921349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shaggine Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det har iallfall ingenting med alder å gjøre. Samboer er noen år eldre og jeg får så det holder :-) Først trenger du og mannen din og ta en skikkelig prat. Det kan være at han rett og slett ikke er den som trenger så ofte sex. Du burde vel ha sett tegninga tidligere og spurt deg selv om du kunne leve med så lite sex i et forhold. Du har definitivt et problem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-921352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen menn har ikke så stor sexlyst. Det har ikke noe med at han ikke har lyst på deg, mer at han ikke har lyst; på noen. Dere bør absolutt snakke sammen om dette. Han må forstå at dette er plagsomt for deg. Du må forstå at han ikke mener noe ille med å avvise deg. Rent medisinsk kan det hjelpe med testosteroninjeksjoner, men det vil i tillegg kunne føre til økt aggressjon bl.a. Men rosenrot kan hjelpe. Du får nå tak i norsk rosenrot på helsekosten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-921589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortvila 40 år kvinne Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Noen menn har ikke så stor sexlyst. Det har ikke noe med at han ikke har lyst på deg, mer at han ikke har lyst; på noen. Dere bør absolutt snakke sammen om dette. Han må forstå at dette er plagsomt for deg. Du må forstå at han ikke mener noe ille med å avvise deg. Rent medisinsk kan det hjelpe med testosteroninjeksjoner, men det vil i tillegg kunne føre til økt aggressjon bl.a. Men rosenrot kan hjelpe. Du får nå tak i norsk rosenrot på helsekosten. Takk for noen beroligende ord! Og takk for godt råd,-jeg skal få tak i rosenrot! Tror egentlig det vil bli mottatt positivt!Tror nok han skjønner problemet både for meg og seg selv. Klem til deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-921871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ikke noe moro å bli avvist, det i seg selv er ødeleggende hvis det skjer ofte. I tillegg får du ikke den tilfredsstillelsen du lengter etter, både fysisk nærhet og selve sexen. Ett forhold uten sex, hvis den ene vil ha, er frustrerende, ofte for begge. Jeg har ingen tro på at alderen hans er årsaken, det er nok noe annet. Jeg er noen år eldre og har like mye lyst nå, som før. Det kan være så enkelt at han har lav sexlyst, vi er jo forskjellige på alle andre områder og vi er også det når det gjelder sex. Han synes sikkert ikke noe om dette han heller, det er jeg rimelig sikker på. Du vet kanskje selv hvordan det er å ha sex hvis du ikke har lyst til å ha det, det er ikke mye moro. Ikke godt å si hva du skal gjøre, tvilsomt om lysten hans blir noe større. Han kan jo være inne i en periode med lav sexlyst. Det tror jeg alle opplever av og til og da vil lysten stige igjen. Det beste dere kan gjøre er å snakke mye om det, for at begge får god forståelse av hvordan den andre opplever det. Det kan i tilfelle bli lettere for deg å leve med det. Hvor ofte vil du ha sex og hvor ofte blir han med på det? Vet du om han onanerer? Du kan jo ordne opp med deg selv, for å bøte litt på problemet, selv om det ikke er noen fullgod løsning. Dette er ikke lett, jeg skjønner deg veldig godt. Har ikke noen gode svar eller råd å gi deg, bortsett fra at jeg håper dere kommuniserer godt om dette emne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-921880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortvila 40 år kvinne Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ikke noe moro å bli avvist, det i seg selv er ødeleggende hvis det skjer ofte. I tillegg får du ikke den tilfredsstillelsen du lengter etter, både fysisk nærhet og selve sexen. Ett forhold uten sex, hvis den ene vil ha, er frustrerende, ofte for begge. Jeg har ingen tro på at alderen hans er årsaken, det er nok noe annet. Jeg er noen år eldre og har like mye lyst nå, som før. Det kan være så enkelt at han har lav sexlyst, vi er jo forskjellige på alle andre områder og vi er også det når det gjelder sex. Han synes sikkert ikke noe om dette han heller, det er jeg rimelig sikker på. Du vet kanskje selv hvordan det er å ha sex hvis du ikke har lyst til å ha det, det er ikke mye moro. Ikke godt å si hva du skal gjøre, tvilsomt om lysten hans blir noe større. Han kan jo være inne i en periode med lav sexlyst. Det tror jeg alle opplever av og til og da vil lysten stige igjen. Det beste dere kan gjøre er å snakke mye om det, for at begge får god forståelse av hvordan den andre opplever det. Det kan i tilfelle bli lettere for deg å leve med det. Hvor ofte vil du ha sex og hvor ofte blir han med på det? Vet du om han onanerer? Du kan jo ordne opp med deg selv, for å bøte litt på problemet, selv om det ikke er noen fullgod løsning. Dette er ikke lett, jeg skjønner deg veldig godt. Har ikke noen gode svar eller råd å gi deg, bortsett fra at jeg håper dere kommuniserer godt om dette emne. Takk til deg også! Det er som du sier ikke noe godt å bli avvist bestandig.Det har gjort noe med meg.Jeg som i utgangspunktet var en leken kvinne med masse glør.Er nok blitt litt ødelagt der. Jeg kan tenke meg å elske kanskje et par ganger for uka.Det syns jeg ikke er så mye.Men som regel "prøver" jeg meg bare kanskje en gang i mnd. Dette for at det er så vondt å bli avvist. Og jeg blir avvist da også. Kanskje annen hver mnd vil han,men da føler jeg det er av dårlig samvittighet fra hans side.Det er ikke noe godt å føle på det heller. Jeg vet ikke om han onanerer,-men har ennå ikke sett noe "morrabrød" på han. Utroskap er helt utelukket,-så jeg hjelper meg selv.Dårlig erstatning for den gode nærheten... Skal kjøpe rosenrot etter et godt forslag her. Legger vel problemet på at han har lav sexlyst,-håper det.At han ikke har noen på si.. Tror egentlig ikke det,han er veldig glad i meg.Og jeg i han! Vondt er det i hvert fall å bli avvist bestandig! Takk til deg,klem til deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-921915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har det som det.. vært gift like lenge, er 30 år. Vet bare at jeg ikke må mase, men er lei av å bli avvist. Hver gang. Han tenner, men gidder ikke. Har sjelden sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-922244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Takk til deg også! Det er som du sier ikke noe godt å bli avvist bestandig.Det har gjort noe med meg.Jeg som i utgangspunktet var en leken kvinne med masse glør.Er nok blitt litt ødelagt der. Jeg kan tenke meg å elske kanskje et par ganger for uka.Det syns jeg ikke er så mye.Men som regel "prøver" jeg meg bare kanskje en gang i mnd. Dette for at det er så vondt å bli avvist. Og jeg blir avvist da også. Kanskje annen hver mnd vil han,men da føler jeg det er av dårlig samvittighet fra hans side.Det er ikke noe godt å føle på det heller. Jeg vet ikke om han onanerer,-men har ennå ikke sett noe "morrabrød" på han. Utroskap er helt utelukket,-så jeg hjelper meg selv.Dårlig erstatning for den gode nærheten... Skal kjøpe rosenrot etter et godt forslag her. Legger vel problemet på at han har lav sexlyst,-håper det.At han ikke har noen på si.. Tror egentlig ikke det,han er veldig glad i meg.Og jeg i han! Vondt er det i hvert fall å bli avvist bestandig! Takk til deg,klem til deg! Det er helt klart at det å bli avvist gjør noe med en. Veldig synd at den lekne jenta du en gang var er borte. Det er jo det som er grunnlaget for ett godt sexliv. Det er nok mange som hadde misunt mannen din som har ei leken jente. Synd han ikke har den lysten til å fortsette med å ha deg leken. Lysten til å få deg kåt, lysten til å se at du gløder og utfolder deg i senga. Det finnes jo ikke noe bedre enn det etter min mening. Elske ett par ganger i uka er ikke mye, antagelig ganske normalt, i alle fall ett par som har vært sammen i noen år. Etter min mening så er det ikke bare det å ha sex sammen som kan være viktig, men det å vise den andre oppmerksomhet og sende noen kinky mb mld eller vise at man er kåt, kanskje si at nå skal jeg onanere litt eller sende mld når man holder på, osv, osv. Dette mener jeg er viktig for å beholde ett godt sexliv i lang tid, men det må ikke gå bare en vei, man er avhengig av å få respons tilbake, hvis ikke vil det dø av seg selv. Man gidder rett og slett ikke. Det er vel i det moduset du har kommet dessverre. Onani er etter min mening ett supplement og ikke noen erstatning. Som nevnt ovenfor kan det brukes positivt ovenfor partneren ved å fortelle at man gjør det og når osv. men det betinger selvsagt at partnere tenner på det. Hvis dere begge hadde vært opptatt av å kåte hverandre opp i hverdagen, så hadde lysten økt betraktelig:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-922943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er utrolig dårlig gjort, og respektløst av han, å gifte seg med deg, når han ikke lenger har lyst på deg. Hva i alle dager er motivet hans for det??? Du da, skjønte du ikke at tenningen på deg var borte, FØR dere giftet dere? Les hva hun skriver da. "Han gidder bare ikke.Kan det ha noe med hans "høye" alder...42 år? Han var ikke sånn med det samme vi ble sammen.Det ble sånn når han hadde meg i "boks",-føler jeg." Hvordan kan hun da forutse at slikt skal skje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-922973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 "Jeg ønsket litt intim kontakt med mannen min i går kveld.Prøvde litt forsiktig,-var redd for å bli avvist igjen. Joda,ble nok avvist igjen! Sånn er det hver gang.Eneste gangene han ønsker noe,er en sjelden gang han får dårlig samvittighet ovenfor meg." Det skal da ikke være slik, at du kun får kjærlighet og sex, når han har dårlig samvittighet. Og hvorfor har han det? "Så han kan da,-men gidder ikke!Vi har bare vært sammen i 4 år,-er nygift. Hadde håpet at det ikke ble sånn. Han gidder bare ikke.Kan det ha noe med hans "høye" alder...42 år? Han var ikke sånn med det samme vi ble sammen.Det ble sånn når han hadde meg i "boks",-føler jeg." Tror ikke det har med alderen å gjøre. 42 år er da slettes ikke gammelt når det gjelder sex - så sant han ikke er syk. Nå er riktignok min samboer 10 år yngre enn din mann, men jeg tror han skal være nærmest dødssyk før han ikke skulle komme til å orke sex. "Er bare så lei meg for å bli avvist bestandig,-tror jeg ikke orker å prøve meg noe mer...En fin måte for å unngå å bli avvist på.En fin måte sånn at jeg ikke får det vondt når jeg blir avvist." Skjønner godt du blir lei deg og såret. Det må da føles ytterst nedverdigende å bli avvist hele tiden. Jeg ville spurt og gravd jeg altså, helt til jeg fikk et ordentlig svar, for noe må det jo være. Ikke for å sette griller i hodet på deg, men jeg hadde nok ikke vært så skråsikker på at han ikke har noen på si. Hva føler du selv, sånn innerst inne - når du tenker etter uten å lure deg selv? "Kanskje noen har noen erfaringer/råd til meg?" Har desverre ingen råd å gi, annet enn at du forsøker å forklare han hvordan det føles for deg, og ikke minst få en grunn. Om det så blir en liten krangel, får det heller stå til. Ingenting kan vel være mer frustrerende og nedverdigende for deg, enn slik du har det nå. Ellers svarer mrxx bra som vanlig. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-922987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cronblom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Les hva hun skriver da. "Han gidder bare ikke.Kan det ha noe med hans "høye" alder...42 år? Han var ikke sånn med det samme vi ble sammen.Det ble sånn når han hadde meg i "boks",-føler jeg." Hvordan kan hun da forutse at slikt skal skje. Legg merke til at hun skrev at de var nygift. Da må tilstanden ha inntruffet FØR de giftet seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-923417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Legg merke til at hun skrev at de var nygift. Da må tilstanden ha inntruffet FØR de giftet seg. "Det ble sånn når han hadde meg i "boks",-føler jeg." I boks regner jeg som når de ble gift - iallefall i denne sammenhengen. Gjør ikke du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145545-avvist-igjen/#findComment-923665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.