Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Please hjelp meg noen, jeg er så forvirret!Vet ikke hva jeg føler..hvor går grensen hvor man kan si at man er sammen?Hva skal man egentlig føle...jeg føler ingen brusninger når jeg er sammen med han,mere kammeratslig, men det føler godt å være nær han.Føles litt rart når han berører meg.Jeg synes han er utrolig pen, morsom og alt det der, men jeg tror ikke jeg er forelsket..eller er jeg det?Tenker på han hele dagen, og er dritnervøs før jeg møter han.Føles godt å ligge i armkroken hans,men veldig uvannt og litt ekkelt,men godt.Har ikke vert sammen med noen før..Føler ikke for å kysse han,vet ikke hvorfor.Vel har hatt lyst til det.Men gruer meg til det.Er ganske sjenert av meg..Er jeg på rett vei nå eller?Er det slik det skal føles eller er noe galt her?

-forvirret-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145574-er-det-slik-det-skal-f%C3%B8les/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest selje

"Rolig nå, ingen fare

Selv om det skulle vare

tross din temp er din tilstand bra

Det finnes ingen terapi

for den tilstand du er i

Du har bare fått en kjæææææær"

;) Lykke til med ny kjæreste, du finner nok ut av det.

Jepp, det er sånn det er. Kvalm og forvirra. Bare prøv deg fram du!

(Til red: Ha! Det der var fra musicalen "Call Me Madam".)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...